کد خبر: ۱۱۲۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۸
هشدار درباره گسترش فرقه‌های نوظهور و عرفان‌های دروغین

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: می‌خواهند با مذاهب ساختگی مذهب راستین را بکوبند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله مکارم شیرازی عنوان کرد: فرقه‌های نوظهور می‌دانند نمی‌توانند علاقه به مذهب را ریشه‌کن کنند، می‌خواهند با مذاهب ساختگی مذهب راستین را بکوبند. 

این مرجع تقلید در جمع روسای مراکز تربیت معلم و آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در مدرسه علمیه امام امیرالمومنین(ع) قم، با اشاره به خطبه 201 نهج‌البلاغه اظهار کرد: در دوره‌ای مذهب تنها جنبه مذهبی داشت و مخالفانش هم به همان نسبت محدود بودند؛ اما عصر ما زمانی است که مذهب یعنی اسلام به‌ویژه مذهب اهل‌بیت(ع) مزاحم جهان‌خواران و سیاست‌مداران دنیا شده و آن‌ها در این راستا برای مبارزه به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: امروز سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای گوناگونی کمر به ضد اسلام و مذهب اهل‌بیت(ع) بسته‌اند؛ چراکه امروز اسلام رنگ ضد استکباری به خود گرفته است.

وی به شکل‌گیری فرقه‌های نوظهور شیطانی بر ضدّ اسلام و مکتب اهل بیت(ع) اشاره و اظهار کرد: نباید تعجب کرد که فرقه‌های نوظهور شکل می‌گیرند و هرکدام ادعاهایی دارند تا نظریه خود را ـ که مذهب را باید با مذهب کوبید‌ ـ عملی کنند. آن‌ها می‌دانند نمی‌توانند علاقه به مذهب را ریشه‌کن کنند. می‌خواهند با مذاهب ساختگی مذهب راستین را بکوبند.

این مرجع تقلید با اشاره به نحوه شکل‌گیری فرقه ضاله وهابیت اظهار کرد: تاریخچه فرقه ضاله وهابیت را ببینید که چه کسانی از آن‌ها حمایت می‌کنند و پایگاه آن‌ها کجا است. در دامان انگلستان پرورش یافتند و در آغوش آمریکا زندگی می‌کنند و دست به آن‌ها بزنی صدای کنگره آمریکا بلند می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین