کد خبر: ۱۱۲۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۲
ادامه تحصن و تجمع دانشجویان

نام «ایران» از سر در دانشگاه علو‌پزشکی پایین کشیده شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با وجود آنکه نام «ایران» را در حضور هزاران دانشجو از سر در دانشگاه پایین کشیدند، تحصن‌ها در دانشگاه ایران همچنان ادامه دارد. 

صبح امروز با روپوش‌های سفید برای امضای بیانیه اعتراض خود به انحلال دانشگاه ایران و نشان دادن این اعتراض در این دانشگاه تجمع کردند. در این تجمع که دانشجویان با روپوش‌های سفید حضور داشتند، جمعیت دانشجویان معترض بیش از دیروز بود.

یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: روز گذشته در آخرین لحظات تحصن کلمه «ایران» را از سر در این دانشگاه برداشتند. این عمل که با اعتراض شدید دانشجویان همراه شد، نه تنها جلو آقایان را نگرفت بلکه آنها کلمه «Iran» (نام لاتین سردر) را هم از سر در این دانشگاه حذف کردند.

این دانشجو همچنین از تجمعی در دانشکده پرستاری دانشگاه ایران خبر داد که در آن «رئیس دانشگاه پرستاری دانشگاه تهران» به عنوان رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه ایران حضور داشته اما نتوانسته است پاسخی به دانشجویان این دانشکده بدهد.

به گفته این دانشجو در این تجمع که دیروز در دانشکده پزشکی صورت گرفته است، رئیس دانشکده پرستاری دانشگاه تهران تنها به این بسنده کرده است که بگوید: «دانشگاه ایران به دلایلی که خودشان می‌دانند منحل شده است.»

او در پاسخ به دانشجویان مبنی‌بر اینکه با این اتفاق که اکنون دانشجویان دو دانشکده پرستاری، دو دانشکده مدیریت و امثال اینها را دارند باید چه کنند و برای انجام امورات خود به کجا مراجعه کنند، گفته است: هنوز تصمیماتی در این باب گرفته نشده است.

این دانشجو همچنین گفت: مسئولان در واقع حرفی برای گفتن ندارند و هیچ کدام از سئوالات ما راه به جایی نمی‌برد.

او می‌گوید: بدون اینکه دانشجویان بدانند رئیس دانشگاه را عوض کرده‌اند و حق امضا را از او گرفته‌اند، همچنین ریاست باقی دانشکده‌ها را تغییر داده‌اند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین