کد خبر: ۱۱۲۳۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳
خبرگان رهبری در بيانيه‌ای از حوزويان و مسئولان خواستار شد؛

پاسداشت و حراست از آثار معنوی سفر مقام معظم رهبری به قم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: آمادگی لازم حوزه مبارکه قم، مسئولان اجرایی و آحاد اهل قم را در اجرای فرامین امام‌گونه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعلان می‌نمائیم.

خبرگان رهبری در بیانیه‌ای با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم تاکید کرد: اکنون همگان به ویژه حوزویان و مسئولان را به پاسداشت و حراست از آثار معنوی و مادی این سفر فراخوانده و به قلعه‌بانی این شهر مقدس و حرم اهل‌بیت‌(ع) از نفوذ فرهنگ و مبتذل و عناصر ناپاک بیگانه توصیه مؤکد می‌نماییم.

متن این بیانیه که از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری صادر شده است در ادامه می‌آید:

طلوع خورشید رهبری در شهر جهاد و اجتهاد و حرم اهل بیت (ع) در ایام ولادت سراسر نور و سرور حضرت فاطمه معصومه (س) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، با نورافشانی‌های بی نظیر خویش قلوب همگان را روشنی بخشیده و حیات تازه‌ای در رگ‌های اقشار گوناگون این دیار دمیده و نور معرفت و ولایت در دل‌های مستعد و پذیرای اهل قم تاباند. بی‌شک، این همه از الطاف بیکران الهی است که بر حوزه سترگ و جهانی قم، مراجع عظیم الشأن و بیداردل و مردم فداکار و ولایت‌مدار آن نازل شده و قطعاً آثار و برکات آن پایدار عظیم خواهد بود.

اینک به شکرانه این نعمت عظمی، جبهه بر آستان حضرت دوست ساییده و از سفر پرخیر و‌برکت رهبر فرزانه به خاستگاه انقلاب و نیز از مردم بصیر و آگاه قم که با استقبال مستحکم، پرشور و بی‌مانند خود از آن بزرگوار، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهر که مرکز معرفتی دنیای اسلام است، افزودند؛ تقدیر و تشکر می‌شود.

اکنون همگان به ویژه حوزویان و مسؤولان را به پاسداشت و حراست از آثار معنوی و مادی این سفر فراخوانده و به قلعه بانی این شهر مقدس و حرم اهلبیت (ع) از نفوذ فرهنگ و مبتذل و عناصر ناپاک بیگانه توصیه مؤکد می‌نماییم.

همچنین آمادگی لازم حوزه مبارکه قم، مسؤولان اجرایی و آحاد اهل قم را در اجرای فرامین امام گونه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعلان نموده و با وحدت و‌همدلی و‌همت، بر تلاش مضاعف در راه خدمت به امت بصیر و آگاه ایران اسلامی و به‌ویژه پایگاه انقلاب و آبروی کشور یعنی شهر قم، اقدام خواهیم نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین