کد خبر: ۱۱۲۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۳

3 فوتبالیست ایرانی نامزد عنوان مرد سال 2010 آسیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کنفدراسیون فوتبال آسیا فهرست نامزدهای عنوان مرد سال 2010 فوتبال قاره را اعلام کرد که در این فهرست نام 3 ایرانی به چشم می‌خورد. 

در این فهرست نام فرشید طالبی بازیکن تیم ذوب‌‌آهن اصفهان، فرهاد مجیدی مهاجم استقلال و محسن بنگر مدافع سپاهان از فوتبال ایران به چشم می‌خورد.

در این میان نام کایسوکه هوندا از ژاپن، تیم کیهیل از استرالیا و پارک جی سونگ از کره‌جنوبی هم به عنوان نامزدهای بخت‌دار معرفی شده است.

همچنین خلفان ابراهیم مرد سال 2006 آسیا از قطر بار دیگر نامزد کسب این عنوان شده است.

مراسم گالای 2010 آسیا روز چهارشنبه 3 آذر در هتل سان وی کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.

فهرست 15 نامزد مرد سال فوتبال آسیا به شرح زیر است: 

بدر المطوی از القادسیه - کویت، فابیو سزار از الریان - قطر، فرهاد مجیدی از استقلال تهران - ایران، فرشید طالی از ذوب‌آهن اصفهان - ایران، حسن عبدالفتاح از الکرامه سوریه - اردن، حسین سلمان از الرفاع - بحرین، کایسوکه هوندا از زسکا مسکو روسیه - ژاپن، کیم هیون جیل از پوهانگ استیلرز - کره جنوبی، لی دونگ گوک از جیونبوک موتورز - کره‌جنوبی، لی وی فنگ از سوون بلووینگز کره جنوبی - چین، محسن بنگر از سپاهان اصفهان - ایران، اسامه هوساوی از الهلال - عربستان، پارک جی سونگ از منچستریونایتد - کره‌جنوبی، ساشا اوگنیه نوفسکی از سیونگنام ایلهووا کره جنوبی - استرالیا و تیم کیهیل از اورتون - استرالیا.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین