کد خبر: ۱۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷
قنبری، در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب:

ائتلاف نانوشته بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان منتقد شکل گرفته است

ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان منتقد برای انتخابات آتی کشور مفید است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: داریوش قنبری در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درباره شکل‌گیری گروه جدیدی در مجلس با محوریت اصول‌گرایان منتقد و اصلاح‌طلبان اظهار داشت: اینکه گروه
سیاسی جدیدی در مجلس اعم از اصول‌گرایان منتقد و اصلاح طلبان شکل بگیرد وجود ندارد بلکه آنچه هم اکنون هم شاهد آن هستیم یک ائتلاف نانوشته است.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان منتقد هویتشان را حفظ می‌کنند و نمی‌توانند در یک گروه واحد عمل کنند اما این دو طیف در برخی موارد می‌توانند ائتلافاتی با هم داشته باشند و این متفاوت از تشکیل یک گروه جدید است.

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) گفت: در یک ائتلاف هویت‌ها حفظ می‌شود اما مواضع یکی می‌شود این همان چیزی است که اخیرا در گروه اصلاح‌طلب و اصول‌گرایان منتقد دیده شده که بعضا در موضوعات مختلف مواضع مشترکی داشته‌اند و با همکاری هم در اعلام مواضع و همسویی در رای یا عدم رای به برخی طرح‌ها و لوایح موفق به تصویب نظر خودشان شده‌اند.

قنبری خاطرنشان کرد: این وحدت رویه‌ای که در برخی موارد شکل می‌گیرد به معنای نادیده گرفتن دو طیف نیست بلکه گاها عملکرد اصول‌گرایان حامی دولت و یا سیاست‌‌های دولت است که منجر به شکل‌گیری این‌گونه ائتلاف‌ها می‌شود.

نماینده ایلام یادآور شد: موفقیت این ائتلاف در مجلس را نمی‌توان نادیده گرفت شاید این ائتلاف تا حدی تقویت شود که در راستای انتخابات آتی کشور چه مجلس و چه ریاست‌جمهوری هم مفید واقع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین