کد خبر: ۱۱۲۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۸

قطع برق در اردن به‌خاطر حال‌گیری از سفیر ایران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در جریان دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن از اتحادیه مهندسان این كشور، یک گروه پان‌عربیست اقدام به قطع برق كرد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، پس از دیدار آقای مصلح‌زاده، سفیر ایران در اردن بااز صنف مهندسان شاخه «فهرست سبز» از صنف تجار اردن روز سه شنبه در بیانیه‌ای نوشت: «این دیدار از سوی مهندسان اردن رد می‌شود چرا كه ایران مشغول اموری مشكوک و پنهان در عراق است.»
 
شاخه فهرست سبز كه از طیف پان‌عربیست و مهندسان چپ‌گرا تشكیل شده، نوشته كه در جریان دیدار مصطفی مصلح‌زاده، سفیر جمهوری اسلامی در روز دوشنبه، برق را قطع كرده‌اند و هیأت را مجبور كردند در تاریكی این دیدار را انجام دهند.

این بیانیه می‌گوید برای ادب كردن عبدالله عبیدات، رییس صنف تجار و سفیر جمهوری اسلامی این واكنش را نشان داده است. آقای عبیدات، رییس صنف تجار اردن گفته كه این دیدار به درخواست سفیر ایران انجام شده و در آن هیچ‌گونه مسأله سیاسی مطرح نشده است.

به گزارش خبرگزاری آلمان، صنف تجار اردن حدود ۵۰ هزار عضو دارد و از ۱۴ اتحادیه تجاری تشكیل شده كه بیشتر آنها را اسلام‌گرایان و طرفدارن ناسیونالیسم عربی تشكیل می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین