کد خبر: ۱۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
در واکنش به اظهارنظر رئیس سازمان تربیت بدنی

یحیی‌زاده: دلالی در مجلس را نفی نمی‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدجلال یحیی‌زاده رئیس کمیته تربیت‌بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارنظر اخیر علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی مبنی‌بر وجود داشتن پدیده دلالی در مجلس می‌گوید که در مجلس هم مثل سایر ارگان‌ها ممکن است این پدیده زشت وجود داشته باشد. 

سایت خبری آتی‌نیوز امروز نوشت که علی سعیدلو در حاشیه بازدید از اردوی تیم امید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی‌بر اظهارات بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که مدعی شده بود دلالی در ورزش در حال افزایش است، گفت که نه تنها در ورزش بلکه در سایر امور کشور هم دلالی وجود دارد و از جمله در مجلس هم این پدیده دیده می‌شود.
 
معاون رئیس جمهور اضافه کرده: «آیا در بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شاهد پدیده دلالیسم نیستیم؟ در کجا دلالی وجود ندارد؟» 

یحیی‌زاده به خبرنگار ایلنا می‌گوید: «باید ببینم دکتر سعیدلو روی چه حسابی این حرف را زده. در مورد دلالی در ورزش الان نمی‌توان اظهارنظری کنم. در آینده نزدیک گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تربیت‌بدنی امکان ارائه در صحن علنی مجلس را پیدا می‌کند و پس از آن می‌توانم گزارش مبسوطی از محتوای آن به خبرگزاری شما ارائه دهم.» 

نماینده تفت و میبد در مورد دلالی در مجلس ادامه داد:« ممکن است در مجلس هم چنین کار زشتی انجام شود. در دوره‌های گذشته بعضی از نمایندگان وارد این کار زشت شدند که البته برای کاندیداتوری دوره بعد رد صلاحیت شدند. به هر حال دکتر سعیدلو درست گفتند. همانطور که دلالی در ورزش محتمل به نظر می‌رسد نمی‌توانم دلالی در مجلس را نفی کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین