کد خبر: ۱۱۲۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۸
در خراسان شمالی

وزیر‌کشور: دشمنان ما روزی طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دشمنان تلاش می‌کنند با دسیسه و توطئه، ایران را ضعیف کنند اما هوشمندی مردم توطئه‌های آنان را یک به یک نقش بر آب کرد. 

مصطفی محمدنجار که در خراسان شمالی به سر می‌برد با بیان اینکه «گفتمان اصلی دولت عدالت است» افزود: در سیاست‌های دولت لحاظ شده است که هر جا محروم‌تر باشد باید بیشتر مورد رسیدگی قرار گیرد. 

وی در ادامه با اشاره طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اظهار داشت: در هیچ‌جای دنیا بر روی طرح اقتصادی به این اندازه کار نشده است. 

نجار اجرای این طرح را عملی شجاعانه دانست و افزود: در اجرای این طرح، صرفه‌جویی، بالا رفتن بهره‌بروری، خلاقیت و فواید دیگری نهفته است. 

وزیر کشور در بخش دیگر سخنانش با بیان این که «دشمنان اسلام تلاش می‌کنند با دسیسه و توطئه، ایران را ضعیف کنند اما هوشمندی مردم توطئه‌های آنان را یک به یک نقش بر آب کرده است»، ادامه داد: این در حالیست که دشمنان از بسیاری از اقدامات مسئولان بعنوان الگو استفاده می‌کنند و روزی خواهد رسید که این طرح را نیز الگوی اقتصادی خویش قرار دهند. 

محمدنجار هم‌چنین با بیان این که «به علت عقب ماندگی‌های گذشته، محرومیت‌های خراسان شمالی زیاد است»، افزود: برای بهبود شاخص‌ها اعتبارات پیشنهادی پس از تصویب در شورای اداری پرداخت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین