کد خبر: ۱۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۹

احتمال رویارویی ستاره‌های پیشین فوتبال ایران در تورنمنت صلح با آمریکا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیمی متشکل از بازیکنان پیشین فوتبال ایران که میانگین سنی آنها بین 35 تا 42 سال است در تورنمنت بین‌المللی مکزیک شرکت خواهند کرد. 

عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: سازمانی که وابسته و مرتبط با سازمان ملل متحد است، قصد دارد در ماه دسامبر سالجاری میلادی در کشور مکزیک تورنمنتی با حضور تیم‌های که بین کشورهای آنها رابطه سرد سیاسی وجود دارد، برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان یادشده از طریق سفارت ایران در مکزیک خواهان حضور تیم کشورمان در این تورنمنت شده است، افزود: در این رقابت بین‌المللی علاوه بر تیم ایران، تیم‌های اسپانیا، آمریکا، انگلستان، مکزیک، گواتمالا و ... نیز حضور خواهند داشت.

سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: قرار است در این تورنمنت تیم‌ها با بازیکنانی که رده سنی آنها بین 35 تا 42 سال است و توانایی 90 دقیقه بازی را دارند، به میدان بروند.

ترابیان خاطرنشان کرد: هر تیم برای حضور در این تورنمنت حداقل باید چند بازیکن شاخص از سال‌های گذشته فوتبال آن کشور را در اختیار داشته باشد.

وی در خاتمه تصریح کرد: باید در فدراسیون فوتبال جلساتی برگزار کنیم و ضمن گزینش بازیکنان، یک مربی خوب و موجه نیز برای هدایت این تیم انتخاب کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین