کد خبر: ۱۱۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۸
پزشکیان، عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی:

مشکل مردم با شعار دادن حل نمی‌شود

صداقت شرط ماندگاری جریانات سیاسی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات مختلف با هر عنوان که ادعا دارند در جهت اسلام و اعتقاد مردم حرکت می‌کنند، اگر بتوانند مشکل مردم را حل کنند، جریان درست و به‌حقی هستند اما اگر نتوانند این کار را کنند پس ادعای آنها ادعای درستی نیست.

مسعود پزشکیان اظهار کرد: آن‌چه می‌توان به عنوان شاخص برای هر جریانی از آن یاد کرد این است که چقدر در جهت حل مشکل جامعه و مردم قدم برمی‌دارند. لذا به اندازه‌ای که می‌توانند این را انجام دهند، ماندگار خواهند بود وگرنه کفی روی آب هستند که به زودی از بین می‌روند.

وی افزود: هر جریانی باید این چارچوب را داشته باشد که گره مردم را باز کند و مشکل آنها را حل کند. تمام بحث هم بر سر این است که جریانات در مقابل هم ادعا می‌کنند که ما عادل‌تر، خادم‌تر و صادق‌تر هستیم که اگر این‌گونه باشد آنها باید این عدالت و خدمت خود را در جامعه اجرا کنند. پس نتیجه‌ی عملکرد آنها به این بستگی دارد که آیا می‌توانند مشکل مردم را حل کنند یا خیر.

نماینده مردم تبریز در خانه ملت در واکنش به برخی اظهارات عده‌ای که می‌گویند امکان فعالیت در جامعه برای آنها وجود ندارد، یادآور شد: ممکن است این هم درست باشد که نگذارند عده‌ای کار کنند، اما هرکس در هر جایی که تخصص و مهارتی دارد می‌تواند کاری انجام دهد و کسی نمی‌تواند مانع این شود که انسان به مردم خدمت کند. حتی جریانات حاکم هم اگر به مردم خدمت نکنند روزی برچیده خواهند شد.

پزشکیان در ادامه، «خدمت به مردم»،«صداقت» و «عدالت در عمل» را شرط ماندگاری جریانات مختلف سیاسی عنوان کرد و گفت: جریانات مختلف چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب که ادعایی دارند اگر در عمل مشکل مردم را حل نکنند از بین خواهند رفت.

وی افزود: در حال حاضر من جریانی را نمی‌بینم که به صورت سازمان‌یافته و هدفمند در جهت اهداف روشنی حرکت کند. مطمئنا حل مشکل مردم هم با شعار دادن امکان‌پذیر نیست و باید در این راستا برنامه‌ای داشت و آن را اجرا کرد. جریانات مختلف هم توجه داشته باشند که به اندازه‌ای که می‌توانند به شعارهای خود عمل کنند خواهند ماند و در غیر این صورت زودگذر و از بین رفتنی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین