کد خبر: ۱۱۲۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶

آخرین اظهارنظر وزیر بهداشت درباره انحلال دانشگاه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر بهداشت در اظهارنظری درباره انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر این نکته که اساتید از انحلال ناراحت نیستند، گفت: معاونت توسعه ریاست‌جمهوری ابلاغیه‌ای در این‌باره داشت که ما نیز آن را در شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی مصوب کردیم. 

دکتر مرضیه وحیددستجردی در پاسخ به این پرسش که در نهایت این انحلال بر اساس چه محمل قانونی صورت گرفته است، افزود: معاونت توسعه و مدیریت نیروی انسانی ریاست‌جمهوری در این زمینه ابلاغیه‌ای داشت و ما هم کار کارشناسی کردیم و دیدیم که این کار خوبی است و در شورای گسترش وزارت بهداشت آن را مصوب کردیم.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از روز شنبه 8 آبان ماه 89 بر اساس ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهوری منحل شده است. کلیه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کلیه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.

در حال حاضر کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سه کمیسیون آموزش، بهداشت و اصل 90 مجلس شورای اسلامی پیگیری این قضیه را در مجلس شورای اسلامی عهده‌دار شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین