کد خبر: ۱۱۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۴

کفاشیان: شاید با تیم آرژانتین هم بازی کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فدراسیون فوتبال ایران با تایید خبر حضور دیگو مارادونا در ایران، تاکید کرد این فدراسیون تصمیمی برای همکاری با این ستاره فوتبال جهان ندارد. 

علی کفاشیان در رابطه با احتمال سفر مارادونا به ایران گفت: «مارادونا دو سال قبل هم برای سفر به ایران ابراز علاقه کرده بود اما به خاطر سرمربیگری در تیم آرژانتین و درگیر شدن با بازی‌های این تیم نتوانست به ایران بیاید. این اواخر اما افرادی که قرار بود او را به ایران بیاورند با ما صحبت کردند و گفتند که می‌توانند این کار را انجام بدهند. ما هم ابراز علاقه کردیم و قرار شد مکاتبات لازم برای انجام این کار انجام شود.» 

با توجه به اینکه این روزها شایعات زیادی در مورد حضور یک مربی خارجی روی نیمکت تیم ایران بعد از جام ملت‌های آسیا مطرح شده، بی‌تردید سفر احتمالی مارادونا به ایران نیر به این موضوع ربط داده خواهد شد اما رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد مارادونا برای مربیگری به ایران نمی‌آید: «سفر مارادونا به ایران ارتباطی با مربیگری تیم ملی ندارد. او دوست دارد ایران را ببیند و قبلا هم ابراز علاقه کرده بود که با آقای احمدی‌نژاد ملاقات کند. ماهیچ تصمیمی برای مذاکره با او جهت مربگیری در تیم ملی نداریم و وی فقط برای دیدن ایران و آشنایی با فوتبال ما به کشورمان سفر می‌کند.» 

کفاشیان درپاسخ به این سوال که آیا ممکن است تیم ایران به بهانه سفر مارادونا، با تیم ملی آرژانتین بازی کند؟ جواب داد: «صحبت‌هایی دراین مورد شده اما هیچ چیز قطعی نیست.ممکن است در سال آینده یک بازی با تیم آرژانتین انجام دهیم ولی تا این لحظه هیچ توافقی انجام نشده است. به همین دلیل نمی‌توان گفت مارادونا کی به ایران می آید. قبل از این بازی یا بعد از این بازی. شاید هم بازی برگزار نشد ولی مارادونا قرار است به ایران سفر کند. رابطان ما قرار است موضوع را پیگیری کنند و هر وقت همه چیز نهایی شد زمان و برنامه‌های آن را اعلام می‌کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین