کد خبر: ۱۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴

نماینده آمل: تا آخر آبان، شاهد آزادسازی قیمت ۲۲ قلم کالا خواهیم بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طرح هدفمند کردن یارانه‌ها قطعا تا پایان آبان ماه اجرا می‌شود و طبق گفته مسئولان دولتی تعداد کالاهایی که با آزادسازی قیمت مواجه خواهند شد ۲۲ قلم کالا خواهد بود.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا از اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهوری مبنی‌بر اجرای زودهنگام طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد و گفت: رحیمی با توجه به پایان مهلت قانونی اجرای این طرح تاکید کرده بود که ما باید در روزهای آتی شاهد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها باشیم.

وی افزود: براساس آنچه در قانون آمده است طرح هدفمند کردن یارانه‌ها باید تا اوایل آبان ماه اجرا می‌شد اما دولت درخواست کرد برای به وجود آوردن سازوکارهای مناسب، اجرای این طرح تا پایان آبان ماه به تعویق افتد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس متذکر شد: براساس آنچه مسوولان دولتی اعلام کرده‌اند تعداد کالاهایی که با آزادسازی قیمت مواجه خواهند شد ۲۲ قلم کالا خواهد بود اما ممکن است در تعداد آن تغییراتی نیز حاصل شود.

نماینده آمل متذکر شد: از میان کالایی که نرخ واقعی آنها اعلام می‌شود انرژی و نان تاثیر بیشتری بر زندگی مردم خواهد داشت.

به گفته یوسفیان هر چه شیب اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها ملایم‌تر باشد تاثیرات نامطلوب کمتری بر زندگی مردم باقی می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ناگهانی شیب اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها موجب بیشتر شدن تورم خواهد شد و تبعات خطرناکی از خود برجا خواهد گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین