کد خبر: ۱۱۲۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۳

ایجاد اردوگاه‌های کار اجباری برای قاچاقچیان مواد مخدر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اردوگاه‌های کار اجباری برای قاچاقچیان مواد مخدر ایجاد می‌شود. 

"طاهـری" افزود: سال 79 ـ 80 برای تحقق ماده 42 قانون مبارزه با مواد مخدر اعتباری برای ساخت این اردوگاه‌ها در پنج استان کشور در اختیار سازمان زندان‌‌ها قرار گرفت و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: کمتر از یک سال دیگر با کار جهادی و مهندسی، این اردوگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: در این اماکن قاچاقچیان و همه کسانی که در عرصه تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، نگه‌داری، و زندگی و کار در شرایط سخت برای این محکومان فراهم می‌شود تا از این طریق مجازات‌ها اثر بخش شوند.

طاهری تاكید كرد: در اردوگاه‌های کار اجباری، فقط محکومان فعال در عرصه مواد مخدر نگه‌داری می‌شوند و جای نگه‌داری معتادان نیست چرا که این افراد باید به چرخه درمان و ترک اعتیاد روی آورند.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در قانون گذشته مشکلاتی برای برخورد با محکومان مواد مخدر وجود داشت و مجازات‌ها در این قانون بازدارنده نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین