کد خبر: ۱۱۲۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶
در دیدار ایرانیان مقیم قطر

رحیمی: ایران قدرتی جهانی است که راه حقیقت را می‌پیماید

قدرت‌های استکباری به ضعف خود در برابر اراده ملت ایران اعتراف خواهند کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به‌زودی زمانی خواهد رسید که قدرت‌های استکباری به ضعف خود در برابر اراده ملت ایران اعتراف کرده و جایگاه تأثیرگذار ایران در عرصه‌های جهانی را به رسمیت خواهند شناخت. 

معاون اول رییس‌جمهوری با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با ایرانی که تسلیم اوامر و پیغام سفیر آمریکا یا انگلیس می‌شد، تفاوت اساسی دارد، گفت: امروز ایران قدرتی جهانی است که با تکیه بر قرآن و سیره نبی اکرم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راه حقیقت را می‌پیماید. 

محمدرضا رحیمی در جریان سفر به قطر در دیدار نخبگان، اساتید، پزشکان و جمعی از تجار ایرانی مقیم قطر، گفت: امروز ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با شجاعت و تدابیر رییس‌جمهور در حال پیشرفت است و به‌‌رغم کارشکنی‌های قدرت‌های زورگو، راه عزت و سرافرازی را طی می‌کند. 

وی خاطر‌نشان کرد: بزودی زمانی خواهد رسید که قدرت‌های استکباری به ضعف خود در برابر اراده ملت ایران اعتراف کرده و جایگاه تأثیرگذار ایران در عرصه‌های جهانی را به رسمیت خواهند شناخت. 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرت بزرگ در عرصه جهانی است و هرگز در برابر زیاده‌خواهان و قدرت‌های زورگو و استکباری ایستادگی کرده و از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد. 

رحیمی قطعنامه اخیر دشمنان علیه ملت ایران را یکی از شدیدترین تحریم‌ها دانست و‌گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌‌رغم همه فشارهای بدخواهان، استوار و پابرجا ایستاده است. 

رحیمی ادامه داد: ملت ایران با استقامت و هوشیاری هر روز راه‌های وسیع‌تر، افق‌های روشن‌تر و آینده‌ای مبارک و پیروزمند را پیش‌روی خواهد داشت. 

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به دستاوردهای علمی و فناوری کشورمان گفت: دانشمندان و نخبگان ایرانی هر‌جای جهان که هستند نام‌آورند و خرسندیم که امروز کارهای بزرگی توسط نخبگان کشور انجام می‌شود. 

وی گفت: در دیدار مقامات عالی‌رتبه قطر پیشنهاد کردیم که سطح مبادلات را در گام نخست به 10میلیارد دلار ارتقاء دهیم، چرا که با توجه به روابط صمیمانه و دوستانه مسئولان دو کشور همه زمینه‌ها برای افزایش سطح مبادلات و همکاری‌ها فراهم است. 

رحیمی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ محدودیتی روابط خود را با قطر افزایش خواهد داد و این موضوع بدون شک به نفع دو ملت خواهد بود. 

وی خاطر‌نشان کرد: دولت در خصوص رفع برخی از مشکلاتی که ایرانیان مقیم قطر دارند، تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت. 

در ابتدای این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر گزارشی از آخرین وضعیت کار، زندگی و تحصیل ایرانیان مقیم قطر ارایه کرد. 

همچنین 3 نفر از میان حضار به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
ما هم این ادعا را تایید میکنیم! چون خودمان این قدرت را دیده ایم! کار گزاران مخابرات روستیی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین