کد خبر: ۱۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۸
ایران 4-ترکمنستان 1

پیروانی: بازی با ترکمنستان تدارکاتی بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال امید ایران در اولین بازی خود در بازی‌های آسیایی گوانگجو مقابل ترکمنستان به پیروزی پرگل رسید. 

در این دیدار که از گروه B و از ساعت 14:30 آغاز شد شاگردان غلام پیروانی موفق شدند با نتیجه چهار بر یک ترکمنستان را شکست دهند. 

سید جلال حسنی (26-61)،کریم انصاری فر(83). مهدی دغاغله(94) گلهای ایران را به ثمر رساندند. 

این اتفاق در حالی افتاد که تک گل ترکمنستانی ها را هم هانگلدیف در دقیقه 50 به ثمر رساند.

تیم ایران دومین بازی خود را روز چهارشنبه هفته جاری مقابل بحرین برگزار می کند. این دیدار نیز ساعت 14:30 به وقت تهران برگزار می شود. 

بازیکنان تیم امید ایران:
مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، سید رضا طلبه، حمید علی عسگر، احسان حاج صفی، سینا عشوری، کمال کامیابی نیا، غلامرضا رضایی(88- مهدی دغاغله)، آرش افشین( 74- مسعود ابراهیم زاده)، محسن مسلمان و کریم انصاری فرد( 86- ایمان موسوی).

بازی با ترکمنستان تدارکاتی بود

 غلامحسین پیروانی پس از پیروزی چهار بر یک تیمش برابر ترکمنستان در نخستین دیدار رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو از عملکرد تیمش راضی است اما برای بازی‌های آتی به دنبال رفع نقاط ضعف می‌گردد.

به دلیل این که هنوز ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌های فوتبال در بازی‌های آسیایی گوانگ‌جو شرایط لازم را ندارد و خبرنگاران کشورهای مختلف نیز به صورت کامل در رقابت‌ها حاضر نشده‌اند، نشست مطبوعاتی پس از مسابقه برگزار نشد اما سرمربی تیم فوتبال امید ایران در جمع خبرنگاران ایرانی گفت:«این نخستین بازی تدارکاتی ما محسوب می‌شود چرا که ما در هیچ یک از دیدارهای تدارکاتی پیشین، سید مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری فر را نداشتیم. این اولین بار است که آن‌ها در کنار هم بازی می‌کنند و به نظر من یک بازی تدارکاتی خوبی بود که به هماهنگی برسند.»

وی با بیان این که فکر نمی‌کردم به این زودی بازیکنان بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند، ادامه داد: «ما به دلیل بازی‌های فشرده لیگ و اینکه تیم‌ها بازیکنان‌شان را به ما نمی‌دادند، با مشکل مواجه بودیم. حتی اگر می‌توانستیم دو ماه هم این بازیکنان را کنار هم داشته باشیم، من قول قهرمانی می‌دادم اما اکنون شرایط کمی سخت است.»

غلامحسین پیروانی با اشاره به موقعیت‌هایی که تیم ترکمنستان مقابل ایران به دست آورد، ادامه داد: «تیم حریف امروز دو موقعیت مقابل ما به دست آورد که یکی از آن‌ها گل شد. ما باید بازی را آنالیز کنیم و ببینیم که علت گل خوردن‌مان چه بوده و چگونه آن‌ها توانستند موقعیت کسب کنند. باید برای رقابت‌های آتی این نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با اشاره به دیدارهای آتی تیم کشورمان گفت: «همچنین باید دیدار بحرین و ویتنام را آنالیز کنیم تا بدانیم وضعیت آن تیم‌ها چگونه است. به طور حتم ما در بازی‌های آتی تغییراتی در تیم خواهیم داشت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین