کد خبر: ۱۱۳۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۸

متلک‌های دایی و فردوسی‌پور به فدراسیون فوتبال در نود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی دایی و عادل فردوسی‌پور برای چند دقیقه شدیدترین متلک‌ها را نثار فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی کردند. 

دایی که توسط کمیته انضباطی ممنوع‌المصاحبه شده است، مهمان تلفنی برنامه نود بود و در تمام مدتی که با عادل فردوسی‌پور صحبت می‌کرد، به‌طور غیر مستقیم از فدراسیون و کمیته انضباطی انتقاد کرد. 

دایی که نباید دیگر در مورد فوتبال صحبت کند گفت: «از این به بعد در مورد آب و هوا و دانشگاه شریف و کشتی‌گیران و مسائل دیگر صحبت می‌کنم و مطمئنا دیگر در مورد فوتبال حرف نمی‌زنم. من که 25 سال از عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام و چیزی از فوتبال سر درنمی‌آورم دیگر حرفی در مورد فوتبال نمی‌زنم تا آقایانی که در حال حاضر پست و سمت دارند و خیلی از فوتبال سر درمی‌آورند در این مورد صحبت کنند!»

عادل فردوسی‌پور هم به او توصیه کرد می‌تواند در مورد زمین فوتبال دانشگاه شریف صحبت کند اما بعد حرفش را تصحیح کرد و گفت که زمین فوتبال دانشگاه شریف هم به فوتبال ارتباط دارد و دایی نباید در مورد آن حرف بزند.

اما سنگین‌ترین کنایه دایی آنجا بود که او گفت از این به بعد که به جلسات فدراسیون جهانی فوتبال می‌رود، در جلسات FIFA در مورد آب و هوا و اتفاقات غیر فوتبالی حرف می‌زند تا به رای کمیته انضباطی احترام گذاشته باشد و حرف فوتبالی نزند. 

او همچنین یک سوال خیلی مهم از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی پرسید. دایی از مسئولان فدراسیون پرسید: «در جام باشگاه‌های آسیا که برای مربیان مصاحبه مطبوعاتی می‌گذارند اجازه دارم در مورد فوتبال حرف بزنم یا نه؟» 

در تمام این مدت، عادل فردوسی‌پور هم دایی را همراهی می‌کرد. آن‌ها برای دقایقی به شدت فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی را به‌طور غیرمستقیم به باد انتقاد گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۸
0
0
بنويسيد به باد استهزاء نه انتقاد ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین