کد خبر: ۱۱۳۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱

هیأت نظارت بر مطبوعات همچنان ناقص

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در شرایطی كه كمتر از دو ماه به آغاز فعالیت هیأت جدید نظارت بر مطبوعات در دوره سیزدهم باقی مانده، نمایندگان 4 دستگاه در این هیأت هنوز معرفی نشده‌اند.

اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات 7 نفرند كه تا به حال تكلیف عضویت 3 نفر از آنها در دوره جدید مشخص شده است؛ علی مطهری به عنوان نماینده مجلس، ناصر سراج به عنوان نماینده قوه قضائیه و حسین انتظامی به عنوان نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات معرفی شده‌اند.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از دولت باید یک نفر را از این وزارتخانه به هیأت نظارت بر مطبوعات معرفی كند كه تاكنون این اتفاق نیفتاده و هنوز مشخص نیست محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد بار دیگر به عنوان نماینده این وزارتخانه و دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات معرفی خواهد شد یا خیر.

وزیر علوم نیز باید یكی از استادان دانشگاه را به نمایندگی از این وزارتخانه به هیأت نظارت معرفی كند كه این اتفاق تاكنون رخ نداده است. در مورد نمایندگان حوزه علمیه و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز وضعیت به همین منوال است.

بر اساس قانون، فعالیت‌های هیأت نظارت بر مطبوعات در دوره دوازدهم تا 10 دیماه امسال اعتبار دارد و تركیب جدید هیأت نظارت باید تا این روز مشخص شود تا بتواند فعالیتش را از روز یازدهم دیماه آغاز كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین