کد خبر: ۱۱۳۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۱
افزایش میلیونی جمعیت فریب‌خوردگان انتخابات ریاست‌جمهوری در یادداشت کیهان

کیهان: 13 میلیون رأی میرحسین موسوی با تقلب به دست آمد‍!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت آینده در مطلبی با عنوان “آیا برادر حسین برای روشن نگه داشتن آتش تقلب ماموریت دارد؟” نوشت: با وجود گذشت۱۷ماه از انتخابات سال ۱۳۸۸ و پخش هزاران ساعت برنامه از صداوسیما و انتشار دههاهزار عنوان مطلب در خبرگزاری‌ها و مطبوعات رسمی درباره عدم تقلب در انتخابات، عملکرد روزنامه کیهان به مدیریت حسین شریعتمداری موجب زنده نگه داشتن موضوع تقلب گردیده است. 

حسین شریعتمداری در حالی در سرمقاله امروز خود عدول موسوی و خاتمی از شعارهای قبل از انتخابات خود را به “یقین تقلب” دانسته است که در طول یک سال و نیم گذشته تمام تلاش شورای نگهبان، صداوسیما و وزارت کشور و سایر نهادهای فعال براین بوده است که اثبات کنند امکان و ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری محال است. 

نکته محوری این تلاش‌ها و پاسخ‌های که به ادعای تقلب کاندیداهای معترض داده شده این است که “تخلف به معنای تقلب نیست” و اگر دکتر احمدی‌نژاد در جریان تبلیغات انتخاباتی خود در اظهارات و مناظرات و همچنین فعالیت‌های تبلیغاتی مرتکب تخلف شده است این به معنای تقلب نیست و تقلب تنها در روز انتخابات و نوشتن و شمارش آرا رخ می‌دهد و ادعای تقلب با استناد به تخلفات از سوی کاندیداهای معترض گناهی نابخشودنی و جرمی بزرگ است. 

اکنون جناب شریعتمداری آگاهانه یا نااگاهانه عدول یک کاندیدا از شعارهای انتخاباتی را به “یقین تقلب” عنوان کرده و هیزم در آتش تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ریخته است.
از سوی دیگر برادر حسین در همین یاداشت از “چند میلیون فریب‌خورده بی‌تقصیر” سخن گفته و از حامیان فتنه‌گران خواسته است برای جذب حداکثری این گروه به اقیانوس نهم دی ماه بکوشند. این اظهارات در حالی بیان می‌شود که بسیاری از مسئولان از جمله سردبیرپیشین کیهان و وزیر ارشاد سابق و تعداد زیادی از مسئولان نظامی و امنیتی، تعداد افرادی که هنوز فریب فتنه‌گران را خورده‌اند را کمتر از چند هزار نفر عنوان کرده‌اند اما جناب شریعتمداری به یک باره، این رقم را تاچند میلیون نفر افزایش می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
پس کیهان خدای نکرده میگه در انتخابات تقلب شده! پناه بر خدا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین