کد خبر: ۱۱۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۲

جنجال در مجلس کویت به خاطر دستمال کاغذی با طرح پرچم ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده پارلمان کویت خواستار تحقیقات فوری در موضوع چاپ پرچم ایران بر روی جعبه دستمال کاغذی مخصوص وزارت نفت این کشور شد.

به گزارش آتی‌نیوز، محمد هایف نماینده پارلمان کویت از دستگاه امنیتی این کشور خواست تا هر چه سریع‌تر تحقیق در زمینه چاپ تصویر پرچم ایران بر روی جعبه‌های دستمال کاغذی مخصوص وزارت نفت را آغاز کند.

هایف در مجلس امت کویت با نشان دادن تصاویری به مقایسه پرچم ایران با آرم وزارت نفت این کشور پرداخت و ادامه داد: تصویر بزرگ شده جعبه دستمال کاغذی نشان می‌دهد که این تصویر شامل پرچم ایران و برخی نمادهای تمدن ایرانی و چند خط زرد رنگ است که نماد یکی از احزاب مرتبط با ایران است و نه آرم نفت‌کش‌های کویتی.

چندی پیش نیز شیخ احمد عبدالله وزیر نفت کویت با مشاهده یک جعبه دستمال کاغذی با نمایی از پرچم ایران در این وزارتخانه خواستار تحقیق در این‌باره شده بود.

بر اساس این گزارش هرچند جعبه‌های زیادی از این نوع دستمال کاغذی تهیه و در ادارات این وزارتخانه توزیع شده بود ولی کسی متوجه ادغام پرچم ایران و پرچم کویت و پوشاندن آن با نیمی از عکس برج‌های کویت به عنوان یکی از نمادهای کشور نشد تا اینکه شیخ احمد عبدالله وزیر نفت اخیرا متوجه این موضوع بر روی یکی از جعبه‌های دستمال کاغذی شد و فورا دستور بررسی در این باره را صادر کرد.

وی همچنین دستور داده بود که کلیه این دستمال کاغذی‌ها جمع‌آوری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین