کد خبر: ۱۱۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۹
کواکبیان خطاب به لاریجانی؛

به کمیسیون قضایی دستور ارائه نتیجه پرونده‌ کوی دانشگاه را بدهید

هنوز قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها اجرا نشده، گرانی سرسام‌آوری گریبان مردم را گرفته است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌فراکسیون دانشگاهیان مجلس خواستار پیگیری پرونده حمله به کوی دانشگاه شد. 

مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در مجلس در اخطار قانون اساسی در مورد وظایف دولت در بخش اقتصادی اظهار داشت: در حالی‌که هنوز قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها اجرا نشده گرانی سرسام‌آور و افسارگسیخته‌ای گریبان مردم را گرفته است. بسیاری از آنان می‌گویند دنبال کالاهای لوکس مانند پرده و‌کرکره نیستیم، زیرا کالاهای اساسی هم گران شده است. 

وی افزود: اکنون حتی کالاهایی که هیچ ربطی به هدفمند کردن یارانه‌ها نیز ندارد، گران شده‌اند. مثلا در استان ما که معدن نمک زیاد است این ماده غذایی از بسته‌ای 300 تومان به 900 تومان رسیده است. 

نماینده سمنان تاکید کرد: دولت باید بر مواد غذایی و پروتئینی دقت بیشتری کند که در هنگام اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها با پدیده بهمن که وزیر اقتصاد از آن سخن گفت مواجه نشویم. ضمن آنکه این وزارتخانه وظیفه تنظیم بازار را نیز بر عهده دارد. 

عضو فراکسیون خط امام مجلس همچنین در تذکری به صدا و سیما با تاکید بر اینکه این رسانه به دنبال نقاط ضعف نمایندگان مجلس نباشد،ادامه داد: صدا و‌سیما در عین‌حال به سخنان رئیس دفتر رئیس‌جمهور که بسیار مسئله‌دار و غیر تخصصی سخن می‌گوید نیز نپردازد. زیرا اگر آن حرف‌ها را ما بزنیم خیلی خودجوش تظاهرات می‌شود و هم صدا و سیما مفصلاً حمله می‌کند. 

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس همچنین با اشاره به نامه‌های فراوانی که به این فراکسیون در آستانه روز دانشجو رسیده است از لاریجانی خواست که آنها را مورد بررسی قرار داده و به کمیسیون حقوقی و قضائی دستور دهد تا نتیجه پیگیری پرونده حمله کوی دانشگاه به وی ارائه شود تا او نیز آن را در اختیار نمایندگان قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین