کد خبر: ۱۱۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴

مجلس انتقال نیروی انسانی به کلان‌شهرها را در طول برنامه پنجم ممنوع کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در راستای ساماندهی و کاهش نیروی انسانی و کوچک‌سازی دولت، هر گونه انتقال به کلان‌شهرها به جز در مورد مقامات و در موارد خاص ممنوع شد. 

نمایندگان مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه پنجم بندهایی از ماده 65 مکرر را تصویب کردند که بر اساس آن، به منظور ساماندهی و کاهش نیروی انسانی و کوچک‌سازی دولت هرگونه انتقال به کلانشهرها به جز در مورد مقامات و موارد خاص ممنوع شد.

این حکم و سایر مقررات مربوط به انتقال و ماموریت کارکنان رسمی و ثابت بین دستگاه‌ها در مورد کارکنان پیمانی و قراردادی (در طول قرارداد) قابل اجراست و موارد خاص با تشخیص کارگروهی با عضویت نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی و معاونت توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی رئیس‌جمهوری و دستگاه متبوع تعیین می‌شود.

همچنین بر اساس جزء 2 این ماده هر گونه به‌کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات بازخرید یا بازنشسته شده یا می‌شود (به استثنای مقامات و اعضای هیئت علمی و فرزندان شهدا و ایثارگران) در دستگاه‌های اجرایی یا دارای ردیف یا هر دستگاهی که به نحوی از انحا از بودجه کل کشور استفاده می‌کند، ممنوع و همچنین هر گونه پرداخت از هر محل و تحت هر عنوان به افراد بازنشسته و بازخرید توسط دستگاه‌ها ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین