کد خبر: ۱۱۳۲۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵

روحانی ایرانی از بند وهابی‌ها آزاد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روحانی حوزه علمیه قم كه 110 روز در زندان وهابیت در اسارت بود، پس از آزادی، شب گذشته به ایران بازگشت.

حجت‌الاسلام یاسر خلیلی از مبلغان حوزه علمیه قم كه چهار ماه پیش در عربستان دستیگر شده بود پس از 110 روز زندانی و اسارت، شب گذشته به ایران اسلامی بازگشت و پس از ‌زیارت حرم مطهر حضرت معصومه با حضرت آیت‌الله مكارم شیرازی دیدار كرد.

این مبلغ حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با رسا گفت: این جانب حدود چهار ماه پیش برای عمره مفرده از سوی مركز مدیریت حوزه‌های علمیه به عربستان عازم شده بودم كه نیمه شعبان و همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج) به دست وهابی‌های تندرو و با اتهام واهی دستگیر شدم.

وی به برخی از برخوردهای ناشایست سربازان وهابی‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: هم‌اینك بسیاری از آثار شكنجه‌ها و برخوردهای وهابی‌ها را در بدن خود دارم و در این مدت واقعا شاهد برخورد ناشایست آنان در برابر شیعیان بودم.

حجت‌الاسلام خلیلی افزود: در مدت اسارتم در عربستان سه نفر دیگر نیز از شیعیان ایرانی حضور داشتند كه یكی از آن‌ها دادستان شهر تفت بود و ایشان بیست روز پیش آزاد شدند؛ ولی هنوز چندنفر دیگر از ایرانیان در بند وهابی‌ها هستند.

وی هدف اصلی برخوردهای زننده وهابی‌ها را تضعیف و تحقیر شیعیان دانست و خاطر نشان كرد: با وجود این كه ما در زمان حضورمان هیچ برخوردی با آن‌ها نداشتیم؛ ولی آن‌ها با انواع برخوردهای روحی به دنبال تضعیف شیعه بودند تا از این طریق خود را اثبات كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین