کد خبر: ۱۱۳۳۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲

علی پروین: استیل‌آذین پرسپولیس دهه 60 می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان فوتبال استیل آذین با بیان اینکه این تیم از نظر بدنی بیمار است، گفت: اگر صبر کنید با توجه به پتانسیلی که استیل‌آذین دارد، این تیم را به پرسپولیس دهه 60 تبدیل خواهم کرد. 

علی پروین پس از تساوی بدون گل تیمش برابر ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از بیرون که استیل‌آذین را می‌بینند می‌گویند این تیم حاشیه دارد و بازیکنان‌شان با هم اختلاف دارند. اما باور کنید از روزی که من آمده‌ام نه در این تیم مشکلی دیده‌ام و نه حاشیه‌ای!

رئیس سازمان فوتبال استیل‌آذین ادامه داد: من واقعا از دیدن این بازیکنان لذت می‌برم. همه آنها از بزرگان این فوتبال هستند و دست به دست هم دادند تا تیم نتیجه بگیرد.

علی پروین در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که "شما گفته‌اید دیدار استیل آذین از تلویزیون پخش نشود؟ " گفت: من این حرف را از شما می‌شنوم. هیچ دخالتی در این مورد نداشته‌ام. البته به نظرم اگر بازی‌های استیل‌آذین پخش نشود بهتر است. شرایط استقلال و پرسپولیس فرق می‌کند اما برای تیم‌هایی مثل استیل‌آذین ممکن است یک بازیکن مرتکب اشتباهی شود و خبرنگاران روی آن زوم می‌کنند و بزرگش می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در مورد خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران فقط منتظرید تا اتفاقی بیفتد و آن را بزرگ کنید!

پروین در مورد مصدومیت علی کریمی و تعویض این بازیکن نیز گفت: من هیچ اختلافی با علی کریمی ندارم اما نمی‌دانم این خبرنگاران اختلاف ما را از کجا می‌آورند. کریمی عصای دست هر مربی است. شک نداشته باشید اگر همینطور ادامه بدهد جاش وسط تیم ملی است!

رئیس سازمان فوتبال استیل‌آذین ادامه داد: در این چند روز من مشکلی در این تیم ندیدم. تنها مشکل مال ضعف بدنی بازیکنان است که خیلی عقب هستند. اگر هم از قول من گفته‌اند استیل‌آذین بیمار است درست گفته‌اند. منظور من همین مشکل و ضعف بدنی است.

علی پروین در ادامه گفت‌و گویش با خبرنگاران با بیان اینکه " خدا را شکر محمد(پروین) هم مصدوم شد و استیل‌آذین بیا نیست"، در پاسخ به این پرسش که آیا با موبایل با پیروانی بر روی نیمکت در تماس بود، خاطرنشان کرد: من اصلا از موبایل بدم می‌آید. وارد ورزشگاه که می‌شوم موبایلم را خاموش می‌کنم و در هتل روشن می‌کنم. به بازیکنان هم گفته‌ام که همه خاموش کنند.

رئیس سازمان فوتبال استیل‌آذین در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه ورشکسته شده است؟ گفت: اینها همه شایعه است. استیل‌آذین نه ورشکسته شده و نه می‌خواهد سهامش را بفروشد. ما تنها تیمی هستیم که 40 درصد قرارداد بازیکنان را داده‌ایم.

وی با تاکید مجدد بر ضعف بدنی بازیکنان استیل‌آذین در مورد دلایل کسب تساوی بدون گل برابر ملوان نیز گفت: امروز از روزهایی بود که من کم حرص و جوش خوردم. ملوان برای کسب یک امتیاز آمده بود که با دفاع چند لایه به این خواسته‌اش رسید. البته بازیکنان ما هم زیاد خوب بازی نکردند.

پروین ادامه داد: شاید دلیلش این است که چند بازی است تیم نتیجه نگرفته و بازیکنان هم استرس دارند و هم با احتیاط بازی می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صبر کنید تا استیل‌آذین بهتر شود. به نظر من این تیم می‌شود پرسپولیس دهه 60. امیدواریم بازیکنان هر چه سریع‌تر به شرایط مطلوب برسند.

دیدار تیم‌های فوتبال استیل آذین و ملوان بندرانزلی در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر پنجشنبه با تساوی بدون گل دو تیم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین