کد خبر: ۱۱۳۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
در واکنش به خبر سایت باشگاه پرسپولیس

قربانی‌:‌ درگیر شدم اما بازداشت نه!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدافع تیم فوتبال مس کرمان با تکذیب خبر سایت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ «درگیر شدم اما بازداشت نشدم.» 

پیروز قربانی، در خصوص خبر سایت باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «بازداشتی در کار نبود و به آن شکل هم که می‌گویند درگیری ایجاد نشد و بیشتر شبیه یک سوء‌تفاهم بود. البته تکذیب نمی‌کنم که اتفاقی نیفتاد و وقتی بی‌حرمتی را دیدیم عکس‌العمل نشان دادیم. 
سایت باشگاه پرسپولیس همه چیز را به نفع خودشان می‌نویسد. همان‌طور که گفتم بازداشتی در کار نبود و یکسری افراد که مامور امنیت فرودگاه هستند با ما صحبت کرده و همه چیز ختم به خیر شد. بهتر بود سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص هواداران این تیم که نتوانستند خود را کنترل کنند، می‌نوشت.» 

قربانی با بیان اینکه به نبی‌الله باقری‌ها توهین شده است، ادامه می‌دهد: «هم به باقری‌ها و هم به مدیرعامل باشگاه ما توهین کردند و فکر می‌کنم آنها حق ندارند چنین رفتاری انجام دهند اما چیزی که واقعیت دارد این بود که من شروع‌کننده قضیه نبودم و همه چیز هم تمام شد.» 

قربانی در ادامه و در پاسخ به این سوال که دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کند، می‌گوید: «اصلا اینگونه نیست و همیشه به عنوان یک سرباز به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم. مربیان تیم ملی تا حالا یک بازی هم به کرمان نیامده‌اند ولی تیمی که 12 هفته نباخته است حتما بازیکنان خوبی دارد. برای خودم صحبت نمی‌کنم که بگویند خودشیفته است اما حقش بود از تیم ما حداقل 3 نفر به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم مربی تیم ملی تا جام ملت‌‌ها یک سر به کرمان بیاید و بازی‌های ما را ببیند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین