کد خبر: ۱۱۳۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۳

فارس: جریان فتنه در مسابقات رباتیک نفوذ پیدا کرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری فارس در خبری که به نقل از مسئول تیم MHU روباتیک ایران منتشر کرده است نوشت: «در مسابقات امسال جشنواره روباتیک خوارزمی برگزارکنندگان این جشنواره با رویکرد سیاسی منتسب به جریان فتنه از حضور دو تیم مطرح و نامدار آماده رقابت در جشنواره مسابقات روباتیک ممانعت به‌عمل آوردند.»

وی در گفت‌و گو با فارس این ادعا را مطرح کرد: «از مدت‌ها پیش یکی از داوران اصلی این دوره که از منتسبین به جریان فتنه بوده و عهده‌داری داوری تیم‌ها برای حضور در مسابقات روباتیک جشنواره خوارزی امسال را داشته با ایراد برخی از عقاید منتسب به جریان فتنه سعی در محروم‌سازی دو تیم MHU و امام جواد علیه السلام(ع) داشته است.»

یوسف‌پور می افزاید: «باعث تعجب است که در مصاحبه به‌عمل آمده توسط داوران این دوره از مسئولان دو تیم یاد شده، این مصاحبه کاملاً موفقیت‌آمیز بوده و حاضران به سؤالات مطروحه به صورت مشروح و تفصیلی و با پاسخ‌هایی کاملاً صحیح جواب داده‌اند و به‌هیچ باور علمی نمی‌توان این محرومیت از مسابقات را توجیه نمود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
جهت اطلاع آفتاب‌نیوز عرض می‌کنم که این خبر صحت داره. خیلی موثقه.
اینها ... انقدر نامرد تشریف دارن که هرجا بتونن نفوذ میکنن واسه اهداف .... کاری هم ندارن که محیط اونجا علمیه؛ ورزشیه؛ فرهنگیه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
اگر به فرض هم رای موسوی همان ۱۴ میلیون باشد، ۱۴ میلیونی هستند که هرچی استاد دانشگاه و پزشک و مهندس و هنرمند و انسان فرهیخته است عمدتا در این ۱۴ میلیون جا می‌گیرند. افرادی ... فقط کمیت را می‌بینند، اما کیفیت را نه!...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۲
0
0
آفتاب منظورت چيه؟ رسالت خبری رو بر اساس قانون دنبال كن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین