کد خبر: ۱۱۳۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۰

رز و سپند و بهنوش در تیم مسعود ده نمکی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قرارداد گروه اول بازیگران «اخراجی‌ها 3» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی پس از دوبار تغییر کامل فیلمنامه و قرارداد گروهی از بازیگران سرانجام ثبت شد که بر این اساس رز رضوی، سپند امیرسلیمانی و بهنوش بختیاری به انضمام شریفی‌نیا در تیم ده نمکی هستند. 

«اخراجی‌ها 3»، با ثبت قرار داد اولین گروه از بازیگران این فیلم آخرین فیلم از سه‌گانه سینمایی مسعود ده‌نمکی وارد فاز جدیدی از تولید شد.

در هفته جاری اولین گروه از بازیگران «اخراجی‌ها 3» قرارداد بازی در این فیلم را به ثبت رساندند که از جمله می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، علی دهکردی و بهنوش بختیاری اشاره کرد.

مریم‌ کاویانی، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، رز رضوی و ابوالفضل دیگر بازیگرانی هستند که قرارداد بازی آنها طی هفته گذشته به ثبت رسید و گروه دوم بازیگران نیز در هفته آینده قراردادشان امضاء خواهد شد.

در پروژه سینمایی «اخراجی‌ها 3» بیش از 40 بازیگر مطرح حضور خواهند داشت که به طور متوسط و در سکانس‌های متفاوت بین 100 تا دو هزار هنرور مقابل دوربین قرار خواهند گرفت.

تاکنون محمد‌حسین جعفریان و خلیل جوادی ترانه‌هایی را برای ساخت تیتراژ «اخراجی‌ها» سروده‌اند که با تکمیل فهرست بازیگران در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» اوایل آذرماه در تهران کلید بخورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین