کد خبر: ۱۱۳۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳

آیا جان مردم 30 میلیارد ریال ارزش ندارد؟

نماینده مجلس: گزارش رسانه‌ای روستای گاودانه کهگیلویه با هدف شایعه‌سازی بوده است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری "گفت: : متاسفانه یکی از رسانه‌های ملی اقدام به تهیه گزارشی از روستای " گاودانه " کهگیلویه کرده که این گزارش با هدف جوسازی و شایعه‌سازی بوده است. 

به‌گفته وی در این گزارش سعی شده کارهای بزرگی را که در این شهرستان صورت گرفته تحت‌الشعاع قرار دهند. 

وی تعداد خانوارهای این روستا را 40 خانوار ذکر و اظهار داشت: این روستا مابین روستاهای " قلعه گل" و "‌قلعه دختر" واقع شده که دستیابی آنان به محورهای ارتباطی نیاز به پیمودن مسیر رودخانه دارد. 

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: از پشت محدوده روستا امکان دستیابی به راه ارتباطی وجود دارد اما روستانشینان تمایل دارند از محور رودخانه جهت تردد استفاده کنند. 

بزرگواری، اعتبار مورد نیاز برای احداث یکدستگاه پل مناسب جهت تردد 40 خانوار روستای گاودانه کهگیلویه را حداقل 30 میلیارد ریال برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان ندارد دولت چنین اعتباری را برای این تعداد روستا هزینه کند اگرچه اکنون برنامه‌هایی برای احداث یک‌دستگاه پل هوایی در دستور کار استان قرار گرفته است! 

وی گفت: اگرچه همین پل هوایی هم نیاز به هزینه‌هایی بالایی دارد اما باید به خواسته‌های منطقی و به‌حق روستانشینان توجه ویژه نمود. 

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه‌، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با تشریح وضعیت محورهای ارتباطی حوزه انتخابیه‌اش‌، یادآور شد: با اعتبارات بالایی که برای برخی مشکلات این چنینی باید هزینه شود می‌توان محورهای ارتباطی ملی از قبیل محور پاتاوه – دهدشت را زودتر به بهره‌برداری رساند. 

بزرگواری معتقدست دست‌های قطع شده کودکی که تصویر آن در گزارش پخش شده و مورد استفاده شبکه " بی‌بی‌سی" نیز قرار گرفته مربوط به پنج سال پیش می‌باشد نه مربوط به زمان كنونی. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی از در دست پیگیری بودن چگونگی رفع مشکل این روستا توسط اداره کل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهار امیدواری کرد به‌زودی مشکل ارتباطی این روستا حل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین