کد خبر: ۱۱۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۸

وزیر کشور خواستار شناسنامه‌‌دار کردن معتادان کشور شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خواستار تعیین آمار دقیق معتادان کشور و شناسنامه‌دار کردن آنها شد.

'مصطفی محمدنجار' در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان قزوین، همچنین خواستار راه‌اندازی هر چه سریع‌تر اردوگاه نگه‌داری معتادان در استان قزوین شد.

وی با تاکید بر شناسنامه‌دار کردن معتادان و تعیین دقیق آمار معتادان کشور و همچنین معتادان این استان گفت: با انجام این امور می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی در جهت اقدامات مقابله‌ای، پیشگیرانه و درمان اعتیاد آنان صورت داد.

محمدنجار بر اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و همکاری مناسب دستگاه قضایی با دستگاه‌های درمانی و مقابله‌ای استان تاکید کرد و خواستار حضور فعال استاندار، فرمانداران و روسای دستگاه‌های عضو در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان‌ها شد.

وزیر کشور و دبیرکل ستاد، بر لزوم حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ترک و درمان اعتیاد تاکید کرد و گفت: همه امکانات لازم برای تشکیل جلسات پاکی معتادان باید فراهم شود، چون فراهم کردن امکانات مورد نیاز در پارک‌ها و مساجد به‌منظور برگزاری جلسات مستمر آنان از جمله سیاست‌های ستاد است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین