کد خبر: ۱۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۰
نريمان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب:

معترضان به منشور وحدت ملی منافع خود را در آن نمی‌بينند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: محسن نريمان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص منشور ارائه شده درخصوص برادری وحدت ملی كه از سوی مجيد انصاری مطرح شده است اظهارداشت: معتقدم اين منشور در راستای منويات حضرت امام (ره) است كه همواره تاكيد داشتند كه بايد همه باهم باشيم.

وی ادامه داد: وقتی همه با هم بوديم توانستيم در مقابل استكبار و توطئه ‌های آنان ايستادگی كنيم و نظام جمهوری اسلامی را در اين نقطه از خاورميانه مستقر كنيم.

نايب رئيس كميسيون عمران مجلس تصريح كرد: اينكه مقام معظم رهبری نيز صحبت از جذب حداكثری ودفع حداقلی دارند در راستای همان كلام طيبه حضرت امام (ره) است. نفس وحدت برای مردم خير است. در حكومتی كه ادعا می‌شود برای
رفاه مردم كار می‌كند و می‌خواهد مستقل باشد و آزادی داشته باشد بايد
مجموعه‌ای گسترده از مردم را باهم داشته باشد.

نريمان گفت: اينكه برخی انحصارطلبان با اين "با هم بودن" مخالف هستند نگرانی دارند زيرا ترس از تنگ شدن فضا برای آنها وجود دارد. آنها كه منافع خود را در منشور برادری و وحدت ملي نديدند لب به اعتراض گشودند زيرا می‌دانند در فضای آرام جامعه جايگاهی نخواهند داشت.

نماينده بابل تصريح كرد: اگر در جامعه وحدت حاكم شود گروه‌های مختلف در اداره كشور سهيم م‌شوند و اين يعنی گرفتن سهم عده‌ای. بنابراين اين عده همواره سعی دارند در برابر وحدت ايستادگی كنند.

عضو فراكسيون خط امام(ره)مجلس ادامه داد: اگر تا امروز و در طی31 سال گذشته در مقابل توطئه‌های استكبار ايستادگی كرديم به‌خاطر انسجام داخلی بوده و اگر روزی دچار تفرقه شويم قطعا از لابه‌لای اين شكاف‌هاست كه استكبار جهانی نفوذ خواهد كرد. زمانی كلام ايران نافذ خواهد بود كه عقبه قوی و منسجم از داخل آن را حمايت كند اگر داخل تفرقه داشته باشيم به همان ميزان شكننده خواهيم بود بنابراين بهتر است مخالفان با ايده‌های وحدت و برادری منافع ملی را بر مصالح شخصی‌شان ترجيح دهند و مباحث ملی را قربانی
اهداف جناحی و گروهی خود قرار ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین