کد خبر: ۱۱۳۵۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲

نماینده کنگره آمریکا: طبق فرامین انجیل گرمای زمین خطرناک نیست!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس آینده کمیسیون انرژی کنگره آمریکا در اظهاراتی عجیب مدعی شد که بر اساس آیات کتاب مقدس مسیحیان پدیده گرمایش زمین بی‌خطر است. 

به گزارش اشپیگل، "جان شیمکاس" نماینده کنگره و رئیس آینده کمیسیون انرژی اظهار نگرانی رسانه‌ها در مورد گرم شدن زمین را بی‌مورد دانست.

وی بدون اشاره به دلایل علمی و تنها با اشاره به فرازهایی از کتاب مقدس مسیحیان مدعی شد که ترس از تغییرات آب و هوایی معنا ندارد، چرا که خداوند در این کتاب به حضرت نوح وعده داده که طوفانی دیگر مانند طوفان نوح در کره زمین اتفاق نخواهد افتاد.

به گفته وی تا زمانی که زمین وجود داشته باشد، سرما و گرما و زمستان و تابستان، روز و شب وجود دارد و زمان از بین رفتن زمین تنها به مشیت الهی مربوط می‌شود.

اظهارات عجیب این سیاستمدار جمهوریخواه در حالی مطرح می شود که پدیده گرمایش زمین تا کنون فجایع طبیعی بیشماری را بویژه در آمریکا موجب شده که طوفان کاترینا یک نمونه از آن است.

جالب اینجا است که شیمکاس مدعی است به همین دلیل دولت وظیفه ندارد سیاست کاهش گازهای گلخانه‌ای را در دستور کار خود قرار دهد. 

گفتنی است سخنان این نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا یادآور اظهارات "جرج بوش" رئیس‌جمهوری پیشین است که جنگ‌های عراق و افغانستان را ماموریتی الهی برای خود می‌دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین