کد خبر: ۱۱۳۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۴
در نشست مشترک دولت و مجلس مطرح شد؛

تغییر قیمت‌ها و یارانه‌ها، ظرف 10 روز آینده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در یک فضای بسیار صمیمی در مورد هدفمند کردن یارانه‌ها مطالب بسیار مهمی را مطرح کرد و اعلام داشت که با اجرای این قانون فاصله طبقاتی بسیار کاهش یافته و عدالت اسلامی برقرار می‌شود. 

ولی اسماعیلی نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی به افکارنیوز گفت: دکتر احمدی‌ن‍ژاد در نشست مشترک دولت و مجلس اعلام کرد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها آغاز شده اما گام نهایی آن ظرف ۱۰ روز آینده اجرایی می‌شود. 

وی افزود: رییس‌جمهور با بیان اینکه اتفاق خاصی در کشور روی نخواهد داد از نمایندگان در خواست کرد که به مردم اطمینان بدهند جای هیچ نگرانی وجود ندارد و دولت با ذخیره‌سازی کالا جلوی گران‌فروشی و اختلال را خواهد گرفت. 

سخنگوی شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به سخنان لاریجانی در این نشست گفت: ریس مجلس در ابتدای این نشست مشترک در خصوص لایحه برنامه پنجم توسعه که هم اکنون در حال رسیدگی است توضیحاتی را ارایه کرده از همت نمایندگان جهت کارشناسی شدن آن تقدیر کرد. 

ولی اسماعیلی ادامه داد: رییس مجلس با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از دولت خواست تا به‌طور دقیق این قانون را اجرا کند. 

به گفته وی رییس مجلس از دولت برای اجرای این قانون تشکر کرد. 

گفتنی است در این نشست اعضای هیأت رییسه مجلس و بیش از 150 نمیانده مجلس حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین