کد خبر: ۱۱۳۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۴

کنایه کفاشیان به عنایت؛ یک وقت‌هایی از سفر مرخصی می‌گیری و به ایران می‌آیی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسعود عنایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال رکورد سفرهای خارجی را شکست تا به تاریخ بپیوندد. 

در یک محفل دوستانه وقتی حرف از سفرهای پی در پی او زده شده بود، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال رو به او چنین جمله ای به زبان راند: «ماشاالله شما که همه اش در سفر هستید و یک وقت هایی مرخصی می گیرید و به ایران می آیید!» این جمله او صدای قهقهه خنده تمام اعضای کمیته داوران را پی داشت تا عنایت هم لبخندی بزند.

البته تمام سفرهای عنایت کاری هستند و نکته اینجاست که چرا تنها او به سفرهای خارجی کمیته داوران می‌رود. دلیل این هم تسلط به زبان انگلیسی است که در کمیته داوران تنها عنایت به زبان انگلیسی تسلط دارد. به این دلیل است که او تمام سفرهای خارجی کمیته داوران را می رود و معمولا به کسی اجازه نمی دهد از ایران خارج شود. حتی حضور اسماعیل سفیری کمک داور سابق لیگ برتر در کمیته داوران و تسلط زیاد او روی زبان انگلیسی باعث نشده تا عنایت، عنایت ویژه ای هم به او بکند و اجازه دهد حداقل یکی از سفرهای خارجی را برود.

آمار دقیقی از تعداد سفرهای رئیس کمیته داوران به خارج از ایران وجود ندارد اما ظاهرا عنایت بالای 50 سفر رفته است و اگر کفاشیان 4 سال دیگر هم ریئس فدراسیون فوتبال بماند نمی تواند رکورد رئیس کمیته داوران را بزند. عنایت تمام دوره های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به به تنهایی رفته است. کلاس های فیفا هم که رد خور ندارد و عنایت چنین نعمتی را هرگز از دست نمی دهد. او حتی اخیرا به مالی سفر کرده. گفته می شد او صبح دیروز وارد دفتر کارش در فدراسیون فوتبال شده است ولی موبایلش خاموش بود.

البته در کمیته داوران، تنها سفرها نیستند که در انحصار عنایت قرار دارند؛ بلکه مصاحبه‌ها هم در انحصار خود عنایت هستند. عنایت معتقد است اگر قرار است کسی حرف بزند، بهتر است او رئیس کمیته داوران باشد. چنین عقیده ای، رسانه ها را با خود عنایت روبرو می کند. حتی دبیر کل کمیته داوران که با اصرار خود او به این کمیته رفته حتی حق کوچکترین اظهار نظری ندارد. در فدراسیون کسانی که در کمیته داوران رفت و آمد دارند معتقدند سراجیان نقشی در این کمیته ندارد و به دلیل مشغله های کاری فراوان در خارج از فدراسیون تنها به صورت فرمالیته و تشریفاتی کنار دست عنایت می نشیند.

رئیس کمیته داوران یک عادت جالبی هم دارد. او در حالی می گوید به تنهایی پاسخگوی رسانه ها است که همیشه موبایلش را روی حالت سکوت می گذارد و این‌طوری کمتر خبرنگاری شانس دسترسی به او را پیدا می‌کند. این سیستم کلی کمیته داوران است که این روزها با اشتباهات داوری تیتر اصلی رسانه ها را از آن خود کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین