کد خبر: ۱۱۳۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۵

خشم فوتبالیست‌ها از مصاحبه رئیس فدراسیون والیبال

تاج: ما با قهرمانی تلافی می‌کنیم!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازیکنان تیم ملی فوتبال امید واکنش‌های تندی نسبت به حرف‌های رئیس فدراسیون والیبال داشته‌اند. 

اخم‌ها در هم گره خورده بود. بعد از تمرین عصر همه فقط می خواستند بدانند چه کسی با رئیس فدراسیون والیبال مصاحبه کرده است. مصاحبه ای که در آن محمد رضا داورزنی از ضعف خط دفاعی تیم ملی فوتبال سخن گفته بود تا همه اعضای تیم ملی از چنین برخوردی با تیم‌شان شاکی باشند. و البته بیشتر از همه بازیکنان خط دفاعی تیم. این قدر عصبانی که بخواهند پاسخی به حرف‌های محمدرضا داورزنی بدهند. آنها اعتراض‌شان را در جلسه با مهدی تاج مطرح کرده بودند و نایب رئیس فدراسیون هم از بازیکنان و هم مربی تیم ملی شنیده بود که نباید رئیس فدراسیونی دیگر عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال را زیر سئوال ببرد. داورزنی در پایان بازی ایران و ویتنام گفته بود نمی خواهد درباره فوتبال حرف بزند اما فکر می‌کند ساختار تیم ملی خیلی موفق نبوده چون رقیب هر لحظه اراده می‌کرد به دروازه تیم ملی ایران می‌رسید.

گفته‌ای که در حضور علی سعیدلو و چند رئیس فدراسیون دیگر در جایگاه ویژه بازی ایران و ویتنام بیان شده بود و انتشارش در خبرگزاری‌ها اردوی تیم امید را به هم ریخته بود. بازیکنان تیم ملی اعتراض شان را به کادرفنی گفته بودند و غلام پیروانی به تاج گله کرده بود؛ «درست نیست که اینگونه درباره عملکرد تیم‌های دیگر حرف بزنند. مگر ما کاری به دیگران داریم؟»

حرف هایی که تاج درباره شان به خبرآنلاین می گوید:« هم بازیکنان و هم آقای پیروانی از این ماجرا کمی دلخور بودند و حرف های شان را به من هم گفتند. کمی دلگیر بودند.» 

بازیکنانی چون سید جلال حسینی، ستاره تیم ملی در سه بازی گذشته یا دیگر بازیکنان دفاعی که می‌خواستند به این دلیل به مسئولان سازمان ورزش هم گلایه کنند. آنها که در سه بازی گذشته نه تنها گلی نخورده‌اند که مثلا سید جلال با گل هایش نقشی بزرگ در امتیازات کسب شده تیم ملی داشته است.

سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم اما نقشی مهم در فروکش کردن ناراحتی بازیکنان داشته است. او که با گفتن جملاتی از این دست توانسته بود دیگران را تسکین بدهد: «اشکالی ندارد. وقتی می گویند ما خوب نیستیم، فشار کارمان هم کمتر می‌شود و راحت‌تر بازی می‌کنیم. اصلا نباید اهمیتی به این گفت‌ها بدهیم.»
 
البته سید جلال هم که یکی دیگر از بزرگان تیم امید است می‌گوید: «ناراحت که نشدیم اما به هرحال خوب نیست زحمت های بچه‌ها نادیده گرفته شود. ما داریم تلاش مان را می‌کنیم.»

این نکته‌ای است که مهدی تاج هم می‌پذیرد و می‌گوید: «به بچه‌ها هم گفتم که با همت‌شان، تیم ما انشاالله قهرمان می شود و زمانی که قهرمان شویم دیگر کسی نمی‌تواند غیر از تحسین شان چیزی بگوید چون هیچ افتخاری در این بازی‌ها بالاتر از قهرمانی تیم ملی فوتبال نیست.»

او ادامه می‌دهد: «به هرحال شاید بهتر بود جناب داورزنی این جمله را نمی‌گفتند اما ایشان هم از سر دلسوزی حرفی زده‌اند. تازه اگر حرف شان درست منتقل شده باشد. به هر حال بچه ها نباید خیلی فکرشان را با گفته ها و شنیده‌های‌‌شان درگیر کنند. تیم ما با پتانسیلی که دارد می‌تواند قهرمان شود و همه مردم را شاد کند. این کاری است که غلام پیروانی و شاگردانش توان انجامش را دارند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین