کد خبر: ۱۱۳۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷
در مورد واکنش برخی اصول‌گرایان نسبت به تعامل رئیس مجلس با اصلاح‌طلبان

مطهری: معتقد به رقابت سالم با اصلاح‌طلبان هستم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس انتقاد برخی اصول‌گرایان نسبت به شیوه ارتباط علی لاریجانی با اصلاح‌طلبان را ناشی از اختلاف بینش در فراکسیون متبوعش می‌داند. 

علی مطهری نماینده تهران در مجلس، در پاسخ به سوالی در مورد واکنش برخی اصول‌گرایان نسبت به تعامل رئیس مجلس با اصلاح‌طلبان مجلس و تبریک آنان به لاریجانی، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دشمن نیستند تبریک آنها هیچ عیبی ندارد، اظهار داشت: رئیس مجلس باید حالت پدرانه داشته باشد، زیرا وی ریاست کل‌مجلس را برعهده دارد نه یک گروه خاص. 

وی افزود: علاوه بر این پای‌بندی به اصول و مبانی فکری مهم است و نام‌گذاری‌های فعلی برای جناح‌ها اصالت ندارد. چه بسا اصلاح‌طلبانی که از بسیاری اصول‌گرایان اصول‌گراتر هستند یا اصول‌گرایانی که از اصلاح‌طلبان اصلاح‌طلب‌تر هستند‎؛ ملاک عمل افراد است نه ادعا و سخنرانی. 

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد انتقادات نسبت به رفتار لاریجانی در برخورد با جریان اصلاحات، گفت: اینها اختلافات بینشی است که در فراکسیون اصولگرایان وجود دارد. یک بینش اصلاح‌طلبان را دشمن تلقی می‌کند و معتقد به حذف آنان از صحنه انقلاب است و بینش دیگری آنها را رقیب تلقی کرده و معتقد به رقابت سالم با آنهاست که من این بینش دوم را قبول دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
احسنت. کاشکی ایشان رئیس جمهور می شدند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین