کد خبر: ۱۱۳۶۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

قاتل نازنین در یک قدمی دار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عامل قتل دختر 8 ساله پس از 9 ماه سکوت در حالی به آزار و اذیت قربانی‌اش اعتراف کرد که پیش‌تر، قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام وی را نقض کرده بودند. 

روزنامه ایران در این باره نوشت: رسیدگی به این پرونده از شامگاه 26 بهمن سال 88 همزمان با ناپدید شدن دختر کوچولو در دستور کار پلیس شهرستان نی‌ریز استان فارس قرار گرفت. پدر «نازنین» به کارآگاهان گفت: دخترم امروز برای رفتن به خانه خاله‌اش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت.

پس از این شکایت، کارآگاهان تجسس‌های گسترده‌ای را آغاز کردند تا این که به قاسم- یکی از بستگان دختر گمشده- مشکوک شدند. متهم در بازجویی‌ها گفت: عصر روز حادثه در خانه مادر زنم بودیم که مادر «نازنین» از آنجا رفت اما دخترش ماند. ساعتی بعد که «نازنین» از خانه بیرون رفت، دنبالش رفته و او را سوار موتور کرده و پس از کشاندن دختربچه به باغی، او را با روسری خفه کرده و جسدش را داخل گودالی انداختم. در جلسه محاکمه، متهم قتل و سرقت را قبول کرد اما منکر آزار و اذیت قربانی شد.

قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس نیز پس از پایان محاکمه، عامل جنایت را به یک بار قصاص و یک بار اعدام- به اتهام آزار و اذیت قربانی- محکوم کردند.

با اعتراض مرد جنایتکار، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات حکم قصاص را تأیید کردند اما مجازات اعدام را نقض کرده و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه کیفری فرستادند.

این بار قاتل «نازنین» پس از 9 ماه سکوت، سرانجام به آزار و اذیت دختربچه هم اعتراف کرد. بدین ترتیب وی پس از جلسه دادگاه غیرعلنی دوباره به اعدام محکوم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین