کد خبر: ۱۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۵

محمد علیرضایی از تیم ملی شنا خداحافظی کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دارنده عنوان چهارمی شنای بازی‌های آسیای گوانگجو از تصمیمش برای خداحافظی از مسابقات ملی خبر داد. 

محمد علیرضایی که روز گذشته در یک قدمی مدال بازی‌های آسیایی ماند، امروز هم در 100 متر قورباغه به فینال رسید، اما برای این مسابقه برنامه خاصی ندارد و فقط می‌خواهد رکورد ملی را بشکند.

وی با اشاره به این که شب گذشته توان کسب مدال را داشته است، گفت:« کم نگذاشتم، اما رقابت من با حریفانم رقابت برابری نبود. من تا یک قدمی مدال رفتم، اما به‌خاطر فاصله‌ای که سطح امکانات ما با حریفان‌مان دارد، نتوانستم بهتر از رکوردی که ثبت کردم را به دست بیاورم و به مدال برسم.»

علیرضایی که اعتقاد دارد حریف چینی که نفر سوم شده، خطا کرده، گفت: «تردید ندارم که حریفم خطا کرد، اما با این حال نمی‌گویم که اگر این خطا رخ نمی‌داد، من مدال می‌گرفتم. حرف من این است که باید به شنا بیشتر بها بدهیم تا در مسابقه‌های اینچنینی، رقابت ما برابر باشد. تمام دیشب را به خاطر اینکه به مدال نرسیدم، حسرت خوردم؛ البته نه فقط برای خودم بلکه برای شنا حسرت خوردم. اگر من دیروز مدال می‌گرفتم، راه بقیه شناگران هموارتر می‌شد.» 

علیرضایی گفت: «تصمیم گرفته‌ام از شنای ملی خداحافظی کنم. برای همین بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه ملی دیگری شرکت نمی‌کنم. فقط برای یکی دو سال در لیگ مسابقه می‌دهم و بعد به دنبال زندگی‌ام می‌روم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین