کد خبر: ۱۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲
ابتکار، رئیس کمیته محیط‌‌زیست شورای شهر تهران:

طرح جداسازی ری از تهران، یک تصمیم سیاسی و مشکل‌ساز است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیته محیط‌‌زیست شورای شهر تهران گفت: طرح جداسازی ری از تهران یک تصمیم خلق‌الساعه و سیاسی بوده که در نهایت برای مردم مشکل‌آفرین است. 

معصومه ابتکار امروز در جلسه شورای شهر تهران با ارائه انتقادی از طرح تفکیک ری از تهران، واکنش سایر اعضا را برانگیخت و تاکید کرد: مرتب نامه و پیامک‌هایی با عنوان پیگیری و کار کارشناسی از این طرح و پیگیری آن در مجلس و وزارت کشور می‌آید و باعث نگرانی شده؛ بهتر است شورای شهر موضع مشخص و مفیدی در این زمینه داشته باشد.

او ادامه داد: شهر ری هیچ انقطاعی از تهران ندارد و همه مسیرها و شریان‌های اصلی شهر و خدمات آن در پیوستگی کامل با شهر ری است.

او با ارائه پیشنهادی خاطرنشان کرد: شهردار منطقه بیست و فرماندار تهران و سایر مسولان استانی به جلسه شورا آمده و گزارشی از میزان رضایت مردم و نیز میزان درآمدها و هزینه‌ها ارائه دهند.

ابتکار یادآور شد: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه شهر ری راس مدت یک سال، ۵/۱ متر افزایش داشته و در سایر سرانه‌ها نیز شاهد افزایش و رشد بوده‌ایم.

ابتکار افزود: به‌نظر می‌رسد این تصمیمات سیاسی و خلق‌الساعه در نهایت برای مردم مشکلاتی را پدید می‌آورد.

به گفته رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران متاسفانه در جریان چنین تحول و تغییراتی منابع طبیعی و زمین‌ها بیشتر از هر چیزی از بین می‌رود چرا که در این فضای “هرچی ـ هرکی “عده‌ای می‌آیند و می‌برند و از این فضا سوء‌استفاده می‌کنند و اتفاقا این مسئله در مورد شهرداری نیز مطرح است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین