کد خبر: ۱۱۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۷

وزیر تعاون: مشکل مسکن را حل کردیم؛ شاخ غول بیکاری را هم می‌شکنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر تعاون با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ هزار جویای کار در سامانه وزارت تعاون ثبت نام کرده اند، وعده داد: همانگونه که مشکل مسکن افرد بی خانه را حل کردیم، شاخ غول بیکاری را نیز می شکنیم.

محمد عباسی دوشنبه شب در گفت‌و گوی زنده تلویزیونی افزود: دولت بنا دارد مشکل اشتغال را در کشور رفع کند و برای تحقق این هدف باید بخش‌های مختلف از جمله رسانه نیز کمک کنند تا شناخت موضوع پیش آید.

محمد عباسی درباره سهام عدالت نیز گفت: سهام عدالت شش دهک کشور را دربر می‌گیرد و در مجموع ۶۰ درصد جمعیت را شامل می‌شود و تاکنون گروه‌های متعددی شود سهام عدالت را دریافت کردند.

وزیرتعاون از سهام عدالت به عنوان حرکت باز توزیع یاد کرد و گفت: مقرر است از ۸۰ درصد سهام شرکت‌های دولتی که واگذار می‌شود، ۴۰ درصد سهام شرکت‌ها به مردم واگذار شود.

وی گفت: تاکنون ۳۸ میلیون نفر از جمعیت کشور سهام عدالت دریافت کرده‌اند و سهام عدالت با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها منتفی نمی‌شود. 

عباسی افزود: سهام عدالت بخشی از مالکیت مردم به‌شمار می‌آید.

وزیر تعاون درباره مسکن مهر گفت: در حال حاضر یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور در حال ساخت است و دولت با تلاشی که انجام داد دغدغه مشکل تامین مسکن افراد بی‌بضاعت را رفع کرد.

وی اظهار داشت: اکنون دغدغه‌ای در بخش مسکن وجود ندارد و افراد بی‌خانه به این طرح امیدوار هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین