کد خبر: ۱۱۳۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

کشف اجساد 3 عضو خانواده در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کشف اجساد 3 عضو یک خانواده در آپارتمانی در غرب تهران، کارآگاهان جنایی را با معمای پیچیده‌ای روبه‌رو کرد.مرد خانواده در آخرین تماس با محل کارش به یکی از همکارانش گفته بود که به خاطر بیماری فرزندش به یکی از مراکز درمانی خواهد رفت، اما به یکباره ناپدید شد و اجساد وی و خانواده‌اش بعد از 12 روز کشف شد. 

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 20:30 شامگاه سه‌شنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از غیبت مرموز اعضای خانواده برادرش که در آپارتمانی در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی واقع در شهرآرا زندگی می‌کنند، خبر داد. 

ماموران کلانتری 137 نصر تهران با اطلاع از این موضوع به محل اعزام شدند. با به صدا درآوردن در آپارتمان چند بار صاحبخانه را صدا زدند ولی او پاسخی نداد. بنابر این ماجرا را به قاضی روشن، بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران خبر دادند و با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند. 

ماموران با حضور در این خانه متوجه شدند که چراغ های اتاق‌نشیمن و آشپزخانه روشن است و سفره غذا در کناری قرار دارد و اثاثیه خانه کمی به هم ریخته است. ماموران به بررسی دیگر اتاق‌های خانه پرداختند و پس از ورود به اتاق خواب با مشاهده اجساد 3 عضو این خانواده به نام‌های رضا، اکرم و دختر 4 ساله آنها (پارمیدا) به فاصله چندقدمی از یکدیگر، موضوع را به بازپرس شعبه 3 دادسرای جنایی گزارش کردند. 

با دستور قضایی اجساد این خانواده برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شدند. 

ماموران در ادامه بازرسی از خانه، بسته‌ای پیدا کردند که در آن قرص‌های سیانور وجود داشت. 

با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه، کارآگاهان جنایی آگاهی تهران تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز این خانواده را آغاز کردند. 

همسایه‌ها از مرگ مرموز گفتند 

ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که معلوم شد، اعضای این خانواده از یک سال پیش به این مجتمع نقل مکان کرده و در طبقه پنجم بلوک شمالی مستاجر بود‌ه‌اند و شامگاه 12 آبان امسال سروصداهایی از خانه آنها شنیده‌اند و دیگر آنها را ملاقات نکرده‌اند.
همسایه‌ها به ماموران گفتند که بعد از 3 روز که پی به‌‌غیبت مرموز آنها برده‌اند، با خانواده مرد مستاجر تماس گرفته‌اند، ولی آنها تا روز کشف جسد به آنجا مراجعه نکرده‌اند.
آخرین مکالمه با همکاران 

با به‌دست آمدن این اطلاعات، ماموران به تحقیق از همکاران مرد فوت شده پرداختند و پی بردند که او در یک مشاوره املاک کار می‌کرده و روز 12 آبان امسال با آنها تماس گرفته و با بیان این که دختر 4 ساله‌اش براثر افتادن از تختخواب دچار حادثه شده، مرخصی گرفته و دیگر به محل کارش مراجعه نکرده و تلفن همراه و خانه‌اش را هم پاسخ نمی‌دهد. 

آنها با مشکوک شدن به ماجرا به خانه‌اش مراجعه کردند و با دیدن موتورسیکلت وی در پارکینگ مجتمع، سراغ او را از همسایه‌ها گرفتند که آنها از حضور وی و خانواده‌اش اظهار بی‌اطلاعی کردند. 

بنابر این گزارش، با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران با معمای پیچیده‌ای در رابطه با مرگ مرموز این خانواده 3 نفره روبه‌رو شدند که آیا آنها به قتل رسیده‌اند یا با خودکشی، به زندگی‌شان پایان داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین