کد خبر: ۱۱۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵

جزییات سیم‌کارت پنج‌شماره‏ای همراه اول

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیم‌کارت 5شماره‌یی همراه اول را از جمله مهم‌ترین سرویس‌هایی بود که در نمایشگاه تلکام امسال با استقبال زیادی مواجه شد؛ مشترکانی که چند شماره همراه اول دارند می‌توانند آن شماره‌ها را به‌صورت یکجا در این سیم‌کارت داشته باشند که هزینه این سیم‌کارت 5 هزار تومان بوده و برروی قبض مشترک محاسبه می‌شود. 

آقاجانی - مدیر کل روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران - اظهار کرد: همراه اول امسال با سرویس‌های جدیدتری در نمایشگاه تلکام شرکت کرده و بسترها و زیرساخت‌های فنی خود را توسعه داده است. 

به گفته او در تلکام امسال تعداد شرکت‌های داخلی که با همراه اول حضور یافتند به 27 شرکت افزایش یافته و سه شرکت خارجی نیز در تلکام به همراه ما حضور داشتند که امکان ارائه سرویس‌های جدیدی که به صورت آزمایشی در دست داریم می‌تواند توسط این شرکت‌ها انجام شود. 

وی با بیان اینکه در حوزه نمایشگاهی مهم‌ترین خدمت ما جیرینگ همراه اول بود اظهار کرد: این سرویس با استقبال زیادی مواجه شد به این صورت که به صورت آزمایشی سیم‌کارت مشترکان همراه اول در نمایشگاه شارژ ریالی شده و توانستند از محصولات پگاه، کاله و زمزم در داخل نمایشگاه خریداری کنند. توسعه این سرویس مانند دستگاه پز کلیه علمیات بانکی را در اختیار مشترکان همراه اول خواهد گذاشت که این سرویس تا حدود یک ماه آینده به صورت قطعی راه‌اندازی می‌شود. 

آقاجانی با اشاره به تقویت و افزایش ظرفیت سرویس‌هایی مثل GPRS ،MMS و دیگر سرویس‌ها گفت: ظرفیت انتقال اطلاعات سرویس SMS نیز تا چند ماه آینده به چهار برابر افزایش می‌یابد و به طور کلی سیاست شرکت بر این است که سرویس‌های جدید را ایجاد و زیرساخت‌های ارتباطی را نیز توسعه دهد؛ به عنوان مثال سرویس تبدیل سیم‌کارت‌های دائمی به نوع اعتباری در سفرهای خارج از کشور را در دست داریم که از این طریق مشترکان همراه اول به صورت اتوماتیک می‌توانند تا سقف ودیعه از اعتبارشان در خارج از کشور استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین