کد خبر: ۱۱۳۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶

استاد اخلاق احمدی‌نژاد: او صحیفه امام را خیلی خوانده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آقاتهرانی با اشاره انتخابات نهم ریاست‌جمهوری گفت: در دوران تبلیغات كاندیدا‌ها احساس می‌كردم خیلی از گفته‌های آقای احمدی‌نژاد با بیان، مشی، مرام و صحیفه حضرت امام (ره) همخوانی دارد. 

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در پاسخ به سوالی درباره دیدگاه نزدیكان احمدی‌نژاد درباره اینكه مردم به‌خاطر دیدگاه‌های احمدی‌نژاد در انتخابات نهم به او اقبال كردند نه اصول‌گرایی، افزود: درباره نظر دیگران، از خود دوستان باید بپرسید كه اصول‌گرایی را چه معنا می‌كنند. یعنی چه چیزهایی را اصول می‌دانند یا نمی‌دانند، و اصول‌گرا بودن را به چه اموری مرتبط می‌كنند. شاید كسی تعریف خاصّی از اصولگرایی داشته باشد و دیگری تعریف دیگری از آن ارائه دهد.

وی با اشاره به اینكه تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری نهم شناختی از احمدی‌نژاد نداشته است، خاطرنشان كرد: بنده وقتی شعارهای ایشان را شنیدم دیدم شعارهای خوبی است. یک عدّه بودند كه شعارهای ناسیونالیستی، ایرانیّت، توسعه و... می‌دادند. امّا آقای احمدی‌نژاد شعارهای اسلامی دادند و به برخی از آرمان‌های امام‌(ره)كه به‌طور كلّی در دوران قبل تغییر كرده بود اعتقاد داشت. 

آقاتهرانی تصریح كرد: خیلی از گفته‌های آقای احمدی‌نژاد را احساس می‌كردم با بیان، مشی، مرام و صحیفه حضرت امام‌(ره) همخوانی دارد. حتّی بنده به ایشان گفتم شما باید صحیفه امام‌(ره) را خیلی خوانده باشید. احساس می‌كردم ایشان صحیفه امام(ره) را مرور كرده و درد مردم، مظلومین و محرومین را می‌فهمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
تیتر زدید که " استاد اخلاق احمدی‌نژاد"، اما در متن آوردید که "حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی گفته است که تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری نهم شناختی از احمدی‌نژاد نداشته است".
تیترتان اشتباه است یا متن خبرتان و یا موذیانه این تیتر را زدید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین