کد خبر: ۱۱۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۴
علی‌اکبر اولیاء، عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس:

انحصار‌طلبی به هیچ‌وجه به‌نفع کشور نخواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس، مشارکت و حضور اکثریتی مردم در صحنه انتخابات آتی را منوط به فراهم کردن شرایطی عادلانه برای ایجاد رغبت شرکت همه سلیقه‌ها در انتخابات دانست. 

علی‌اکبر اولیاء افزود: این مسأله نیازمند فضای بازتری است نه این که عده‌ای به هر مستمسک و بهانه‌ای که خود تشخیص می‌دهند به دیگران انگ زده و آن‌ها را از صحنه خارج کنند. 

وی گفت: انتظار و خواست بنده به عنوان نماینده مردم این است که فضا به‌گونه‌ای فراهم شود که شاهد حضور حداکثری جناح‌ها، گروه‌ها و همه اقشار مردم در انتخابات آتی باشیم. 

وی با ابراز این عقیده که «متاسفم بگوییم این شرایط چندان فراهم نیست»، گفت: عده‌ای تصور می‌کنند همه سهم کرسی‌های مسئولیت از جمله مجلس باید در اختیار آنان قرار گیرد. 

اولیا این طرز تفکر را «انحصار‌طلبی و سمی مهلک» دانست و افزود: این دیدگاه به هیچ‌وجه به نفع کشور نخواهد بود. 

عضو فراکسیون خط امام(ره)، در ارزیابی از انسجام اصلاح‌طلبان تا انتخابات آتی نیز گفت: هیچ‌گاه نباید ناامید شد و هرکس براساس مسئولیتی که دارد، باید اقدام کند. خداوند هم به اندازه فهم‌ انسان در روز قیامت از آن‌ها بازخواست خواهد کرد و همه مسئول هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند خود را از مسئولیت مبرا کند؛ منتهی برخی اوقات شرایطی فراهم می‌شود که بعضی احساس می‌کنند تکلیفی بر آنان نیست که این مسأله را بسیار خطرناک می‌دانم. 

نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی، با مضر دانستن فراهم نبودن نشاط و شادابی برای حضور حداکثری مردم در جامعه گفت: البته عده‌ای این‌گونه می‌خواهند و این‌گونه فضای اجتماعی را هم مدیریت می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین