کد خبر: ۱۱۴۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴

تذکر رئیس مجلس به صداوسیما: اخبار مجلس را درست منعکس کنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دو نماینده مجلس نسبت به انعکاس اخبار خانه ملت در صداوسیما انتقاد کردند که تذکر رئیس مجلس به این رسانه را در پی داشت. 

یوسف قاسمی نماینده لاهیجان، با اشاره به اینکه برخی مصوبات مجلس، در صداوسیما و دیگر رسانه‏ها به‌گونه‎ای علیه مجلس مطرح می‏شوند، از همکاران خود خواست تا به‌گونه‏ای در بررسی لایحه برنامه پنجم بحث کنند که شان مجلس رعایت شود و دست‌مایه خبرسازی رسانه‏ها نشود.

به‌زعم وی، سازماندهی هدف‌گذاری شده‎ای علیه مجلس صورت گرفته است، در صورتی‎که نمایندگان با جدیت مشغول کار هستند و رسانه‏ها به‌ویژه رسانه ملی نباید شان عصاره ملت را در مجلس نادیده بگیرند.

لاریجانی با بیان اینکه این مساله متینی است که به ان اشاره کردید، ادامه داد: تذکرتان به جاست. نمایندگان وقت کافی برای بررسی لایحه برنامه می‎گذارند و رسانه‎ها نباید اخبار خلاف واقع منتشر کنند.

اما تذکر بعدی سبب شد که رئیس مجلس رسما از صداوسیما انتقاد کند. موید حسینی صدر نماینده خوی در تذکری با اشاره به اینکه هجمه گسترده‏ای طی 3 ماه گذشته علیه مجلس راه افتاده است، اظهار داشت: اینطوری حیثیت مجلس صدمه می‎بیند. اگرچه جلسه روز سه‏شنبه هفته گذشته ساعت 6 اغاز شد اما تلویزیون گفت که نمایندگان یکساعت زودتر کارشان را آغاز کردند، ولی دو ساعت زودتر مجلس آغاز به‌کار کرده بود.

رئیس مجلس هم در پاسخ گفت: صداوسیما باید به این مسائل توجه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین