کد خبر: ۱۱۴۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹

نماینده رامهرمز خطاب به لاریجانی: دستور بفرمایید که بیماری هم سراغ نماینده‎ها نیاید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بیش از 20 دقیقه از زمان آغاز بکار جلسه امروز گذشته بود ولی هنوز تذکرات نمایندگان به قرائت اسامی غایبان و متاخران ادامه داشت. 

نماینده رامهرمز در اعتراض به اینکه هیأت‌رئیسه تنها مرخصی‎های حج واجب را پذیرفته و دیگر مرخصی‎ها را لغو کرده است، خطاب به رئیس مجلس گفت: یکدفعه دستور بفرمایید که بیماری هم سراغ نماینده‎ها نیاید!

ناصر موسوی با اشاره به اینکه یک روز نام وی در فهرست نمایندگانی که به حج رفته‏اند، قرائت شده است، ادامه داد: بنده واقعا دلم می‎خواست امسال به حج بروم اما نشد ولی گویا دید آقای رضایی{منشی هیات رئیسه} وسیع تر بوده و بنده را در حج دیده است در حالیکه من بیمار بودم و نمی‏توانستم مجلس بیایم!

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه داخلی مجلس، نماینده‎ای که بیش از 100 ساعت غیبت داشته باشد، باید پاسخگو بوده و در غیر اینصورت مستعفی شناخته می‏شود، گفت: تا کنون بررسی لایحه برنامه پنجم، سه هفته طول کشیده است و اگر دو هفته دیگر هم ادامه یابد، نمایندگانی که در مکه و دیگر سفرها هستند، طبق این ماده دیگر نمی‏توانند وارد مجلس شوند و مستعفی شناخته می‏شوند

لاریجانی در پاسخ به این تذکر هم گفت: حج واجب و مرخصی استعلاجی نمایندگان مانعی ندارد. اما اگر کسی سفری رفته و آن را ما ملغی کردیم، مرخصی محسوب نمی‏شود و همه را محاسبه می‏کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین