کد خبر: ۱۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳

اهانت جنسی پاداش 28 سال خدمت کارمند هواپیمایی / عکس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک روزنامه انگلیسی از اهانت‌های گسترده‌ای پرده برداشت که زنان آمریکایی در مسافرت با هواپیما و یا رفتن به محل کار خود مجبور به تحمل آن هستند. 

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در گزارشی از یکی از بازرسی‌های توهین‌آمیز در فرودگاه شارلوت داگلاس واقع در ایالت کارولینای شمالی پرده برداشت.

بنا بر این گزارش، یک زن آمریکایی به‌نام "کتی باس" که خود سابقه 28 سال خدمت در خطوط هوایی آمریکا را دارد و از سرطان رنج می‌برد، پس از اسکن عریان مورد بازرسی بدنی توهین‌آمیز قرار گرفته است. 

کتی باس می‌گوید: من را مجبور کردند که زیر دستگاه اسکن بروم و من با وجود آنکه اشعه ایکس برای سلامتیم ضرر داشت، زیر آن دستگاه رفتم اما بلافاصله مجبور شدم به اتاقی بروم که در آن دو مامور بازرسی زن پس از لمس بدن من به نحوی توهین‌آمیز از من خواستند تا عضو مصنوعی بدن خود را به آنها نشان دهم.

آنچه عجیب‌تر به نظر می‌رسد این است که مامورین امنیتی فرودگاه از وی خواسته‌اند تا عضو مصنوعی خود را از بدنش جدا کند، تا مورد بازرسی قرار گیرد!

دیلی‌میل در ادامه این گزارش ماجرای بازرسی از یک زن دیگر در فرودگاه‌های آمریکا را نقل کرده است. این زن که "پنی مورونی" نام دارد که به‌ دلیل فلز موجود در پای مصنوعی‌اش مورد بازرسی توهین‌آمیز قرار گرفته است.

وی با نقل چگونگی لمس اعضای تناسلی بدنش توسط مامور بازرسی می‌گوید: چنین کاری را در هر جایی جز فرودگاه انجام دهند، بی‌تردید شخص انجام‌دهنده آن به جرم تجاوز جنسی قابل پیگرد خواهد بود.

وی می‌افزاید: هنگامی که از اتاق بازرسی بیرون آمدم تنم می‌لرزید و گریه می‌کردم. {$old_album_114184}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
کاش منبع خبر را که "شبکه ایران" است، ذکر می‌کردید. این خبر کپی‌برداری شده است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین