کد خبر: ۱۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰

تقدیر سردار نقدی از آیت‌الله‌ نوری‌همدانی برای نمایان‌كردن عظمت‌ مرجعیت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث بعد از انتخابات، گفت: آیت‌الله نوری همدانی با مواضع شجاعانه و خلاقانه خود عظمت مرجعیت را در جریان فتنه نمایان كرد. 

سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی اظهار داشت: مواضع شجاعانه و خلاقانه آیت‌الله نوری همدانی در طول فتنه‌ سبب شد تا عظمت مرجعیت یک‌بار دیگر نمایان شود.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح كرد: مقام معظم رهبری نیز بسیج مستضعفین را در تمام عرصه‌ها موثر می‌دانند و در این مورد فرموده‌اند كه اگر در طول دفاع مقدس بسیج نبود سرنوشت چیز ما دیگری می‌شد و دشمن بر ما غبله پیدا می‌كرد.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی نیز بسیج به فرمان رهبر معظم انقلاب با جهاد علمی، شكستن تحریم‌ها، انجام فعالیت‌های فرهنگی و توسعه ارزش‌های دینی با ده‌ها هزار پایگاه بسیج در محلات، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، ادارات، مجامع پزشكی و مهندسی به این شجره طیبه شاخ و برگ داده است.

سردار نقدی با بیان اینكه بسیج به عنوان شجره طیبه حافظ ارزش‌های دین بوده است، ابراز داشت: بسیج دنباله‌رو روحانیت است و با رهنمودها و راهنمایی‌های مراجع و علمای اسلام این پرچم مقدس را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهد رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین