کد خبر: ۱۱۴۲۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۳

خبر بازداشت وکیل مهدی‌ هاشمی تکذیب شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قاضی مدیر خراسانی و رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان زمانی که از چنین خبری اگاه شد،مسئله بازداشت بنده را از وزارت اطلاعات پیگیری کرد که آنها کذب بودن این مسئله را اعلام کردند. 

علیزاده طباطبائی خبر بازداشت خود را تکذیب کرد. 

سیدمحمود علیزاده طباطبائی گفت: به نظرم بدلیل اینکه قرار بود امروز محاکمه مدیرمسئول روزنامه ایران بدلیل افترا و نشر اکاذیب علیه مهدی هاشمی در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شود،برخی رسانه‌های همسو با این نشریه چنین خبری را منتشر کردند. 

وکیل هاشمی ادامه داد: قاضی مدیر خراسانی و رئیس شعبه 76 دادگاه کیفری استان زمانی که از چنین خبری آگاه شد، مسأله بازداشت بنده را از وزارت اطلاعات پیگیری کرد که آنها کذب بودن این مسأله را اعلام کردند. شخصاً نیز با معاون امنیت دادستان تهران تماس گرفته و وی نیز این مسأله را تکذیب کرد. 

طباطبائی از پیگیرد قانونی رسانه‌هایی که چنین خبری را منتشر کرده‌اند، خبر داد و گفت: طبق قانون اگر به‌صورت صریح یا ضمنی علیه فرد دیگری مطالب خلاف واقع منتشر شود شخص حق شکایت از آنها را دارد و به دلیل اینکه برخی سایت‌های خبری به صورت ضمنی چنین مطلبی را علیه من منتشر کرده‌اند از طریق مراجع قضائی مسأله را پیگیری خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین