کد خبر: ۱۱۴۲۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۹
حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی:

باید اعتماد اصلاح‌طلبان به انتخابات و مسئولان برگزاری آن جلب شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: از نظر برخی گروه‌های اصلاح‌طلب، حضور در انتخابات یک گزینه جدی است و بخشی از بدنه اصلاح‌طلبی نیز نظر موافقی در این زمینه ندارند.

محمدجواد حق‌شناس، افزود: رسیدن به انسجام و وحدت‌نظر منوط به کار و تلاش و روشن شدن فضای فعالیت سیاسی در یک سال آینده است.

وی با بیان این‌که «یکی از حوزه‌های تاثیرگذار در تحقق خواسته‌های مردم، صندوق رای و انتخابات است» اظهار کرد: از مباحث پیش‌روی اصلاح‌طلبان پیگیری خواسته‌های مردم و توجه به حقوق اساسی آن‌ها با رویکرد اصلاح‌طلبی است.

وی افزود: رویکرد اصلاح‌طلبان از زمانی که تحت این عنوان در کشور فعالیت سیاسی داشته‌اند، توجه به صندوق رای و انتخابات بوده است و این امر پایه‌های اصولی حرکت آن‌ها را شکل داده است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید اعتماد اصلاح‌طلبان نسبت به انتخابات و مسئولان برگزاری انتخابات جلب شود. البته نیاز به عزم جدی از سوی طرفین احساس می‌شود، هم تلاش اصلاح‌طلبان و هم رفع نقاط ابهام و علامت‌های سوال‌های‌شان از سوی مسوولان.

وی خاطرنشان کرد: رفع ابهام، شفاف کردن قانون و اجرای آن و گرفتن تضمین‌های لازم از دست‌اندرکاران انتخابات شرط حضور حداکثری اصلاح‌طلبان پای صندوق‌های انتخابات مجلس پیش‌رو است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین