کد خبر: ۱۱۵۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۵

صدرنشینی توپچی‌های لندن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال آرسنال با پیروزی 2 بر 1 بر فولام رقیب لندنی خود با یک امتباز اختلاف نسبت به منچستر یونایتد صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد. اما چلسی که می توانست با غلبه بر اورتون از فرصت به دست آمده ناشی از لغو دیدار منچستر یونایتد و بلک پول به دلیل سرمای هوا استفاده کرده و بالاتر از آرسنال در صدر جدول قرار گیرد این فرصت را با دریافت یک گل دیرهنگام از دست داد.

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، سمیر نصری هردو گل آرسنال را در دیدار با فولام به ثمر رساند.

چلسی که با یک ضربه پنالتی دیدیه دروگبا در نیمه اول از اورتون جلو افتاده بود در حالی‌که به سمت کسب هر 3 امتیاز این دیدار پیش می‌رفت 4 دقیقه به پایان بازی دروازه خود را توسط جرامین بک فورد باز شده دید.

این تساوی باعث شد تا مدافع قهرمانی لیگ برتر انگلیس با 30 امتباز و 2 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در هفته شانزدهم مسابقات به مکان سوم سقوط کند.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از این دیدار به شبکه ورزشی اسکای اسپورتس گفت: ما باردیگر سطح بالای کیفی و روحی خود را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود : علاوه بر این باید به بازی نصری اعبتار بخشید چرا که وی دو گل دیدنی به ثمر رساند. وی تازه مرد سال فوتبال فرانسه شده و همین باعث افزایش اعتماد به نفس وی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین